#1 Skrevet November 26, 2008 Bumper en gammel tråd, noen som har kodene til en eldre klimaen? 91 mod audi coupe.. Så en tråd om det her tidligere, men er ikke kar om å finne den igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 26, 2008 Bumper en gammel tråd, noen som har kodene til en eldre klimaen? 91 mod audi coupe.. Så en tråd om det her tidligere, men er ikke kar om å finne den igjen. http://www.nordicaudi.com/index.php?url=arkivet/artiklar/hidden/a1619/a1619.php&var= 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 26, 2008 noen koder eller ting mann kann gjøre med klima i audi 100 2,5 tdi 1992 modell? Elsker og utforske nye ting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 26, 2010 vet noen om det er forskjell på denne OBDen fra sen 80 til min 1999 Audi A6 C5? har over 70 kanaler...skulle gjerne visst hva dem betyr, og at dette ikke står i instruksjonsboka er en SKAM! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 26, 2010 jeg har øve 80 på min A4 99mod. Har funnet ut at nr 51 er motorvarme, 17 fart, 27 turteller og 49 volt, kan jo hende de er det samme på din A6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 27, 2010 vet noen om det er forskjell på denne OBDen fra sen 80 til min 1999 Audi A6 C5? har over 70 kanaler...skulle gjerne visst hva dem betyr, og at dette ikke står i instruksjonsboka er en SKAM! Fekk du tasta inn nokon koder? Eg klare INGENTING på mitt klimaanlegg... Korleis var det du gjorde det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 28, 2010 bump.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 28, 2010 Stilig! må definitivt testes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 31, 2010 trykk og hold inne resirkuleringsknappen samtidig med "Pil-OPP" på passasjerklimaen, da kommer du inn...så er det bare å trykke +/- for å velge kanal, og bekrefte med resirk-knappen når du kommer på ønsket kanal. Manger rare verdier her, som jeg desvere ikke fatter mye av...men fart og temp her og der er ok å kunne ha der Siden det er 70 kanaler på min, så er det nok endel avvik på min på tidligere oversikt av kanaler her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 31, 2010 (endret) På min har jeg 74 kanaler. Noen som vet hvor det ligger en oversikt over hva alle de er til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 31, 2010 synes det er helt utrolig at dette ikke er nevnt med ett ord i instruksjonsboka... men det er meg det da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 31, 2010 Her er det en oversikt. Vet ikke om det er denne typen klima dere er ute etter jeg? http://www.nordicaudi.com/index.php?url=arkivet/artiklar/hidden/a1619/a1619.php&var= Edit: Så at dere har 70 kanaler så da er det jo ikke denne lista! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...