#1 Skrevet Januar 22, 2006 Håper noen kan hjelpe meg med følgende: Hadde akkurat bilen min på EU test (hos Skolt Auto i Fredrikstad) og fikk bl.a. mangel på høyre frontlykt da den ikke kan justeres. Dette er xenon lykter og forhandleren sier at jeg må bytte hele lykta.. Dette er dyrt - bare jobben skal de ha ca. kr. 2000 for. Må jeg bytte hele lykta bare fordi justeringskruen er defekt? På forhånd takk! NB. Bilen er en 2000 modell Passat 3B. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 22, 2006 Er Skolt auto et VAG verksted? Hvis ikke er det ikke sikkert de satte lyktene i grunninstilling elektrisk før de justerte. Da blir det feil. Dette er en prosedyre som må gjennomføres med diagnoseapparatet for å "låse" automatisk høydejustering før man justerer. Hvis skruen faktisk er defekt er jeg ikke sikker på om den lar seg skifte eller i det hele tatt selges som løs del. Derimot er det kanskje mulig å få tak i ei brukt lykt eller evt. ta deler fra denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 22, 2006 Ja, Skolt Auto er et VAG verksted (http://www.skolt-auto.no/) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...