Anbefalte innlegg

Heisann.

Var uheldig istad og klarte og kjøre over en planke så den traf luft masse måleren på biel. etter det så går ikke bilen med kontakta i tar jeg ut kontakta så går den. klarer ikke og se på den at den er deffekt, men noe har tydeligvis skjedd med den.

Det jeg lurte på er om noen har bosch nr på rs2 masse måleren? den som står på bilen min er fra porsche 928 og bmw m5 altså ikke original rs2 masse måler.

så tenkte og se hvem som er billigst og kjøpe lik den jeg har eller en rs2 måler.

eller er lmm ifra s2\4\6 lik rs2`n?

lmm skal bygges om uansett til større hus en det den har originalt. så tror at s2\4\6 og rs2 har lik innmat.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei mats!

Ang LMM så har s2/4/6 samme LMM, men rs2 har annen "programvare" eller programert med andre verdier enn de s2/4/6 LMM'n. Du trenger du en genuin rs2 LMM. Dette er jeg 90% sikker på.

Fåes på mekonomen til 3250,- for s2 LMM, og regner med det vil være det samme for rs2'n sin.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jupp må sjekke med jonus hvem som jeg skal ha. hvem som fungerer best til chippen. den jeg har nå er ikke til audi engang men har fungert bra den også..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

titta på s2`n til en kamerat nå. men han har den gammle typen med fordeler. den masse måleren der heter 0 280 213 007.

er det den samme som du har anders?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da tror jeg det har løst seg fant ut at rs2 masse måleren heter 0 280 213 017.

og at jeg må ha den rs2 måleren eller lik den jeg har som tydeligvis også fungerer bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.