Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Lurer på om det er noen som har godkjent en audi coupe quattro med Turbomotor på 160 hk?

 

Er jo tross allt bare 30 hk til

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er vel et par i landet som har godkjent med 7Amotor da.. det er jo 170hk..

så det er sikkert mulig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er vel et par i landet som har godkjent med 7Amotor da.. det er jo 170hk..

så det er sikkert mulig..

 

okay, hvem skal man henvende seg til ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det er lettere å få helt konkrete svar om du kontakter teknisk avdeling hos Møller og ditt lokale biltilsyn og spør om hva de krever for å godkjenne en slik ombygging. Tror ikke dette skal være helt håpløst om du garderer deg med begge parter på forhånd slik at all dokumentasjon kan forevises ved godkjenning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det er lettere å få helt konkrete svar om du kontakter teknisk avdeling hos Møller og ditt lokale biltilsyn og spør om hva de krever for å godkjenne en slik ombygging. Tror ikke dette skal være helt håpløst om du garderer deg med begge parter på forhånd slik at all dokumentasjon kan forevises ved godkjenning.

 

okay. det skal ikke være noe problem.

 

Dokumentasjon? mener du hva vi gjør når jeg ombygger osv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Carina Morewood bygde om en husker jeg fra typ 81/85 forumet.. også er det en til på forumet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okay. det skal ikke være noe problem.

 

Dokumentasjon? mener du hva vi gjør når jeg ombygger osv?

 

Alle mulige papirer mht godkjenning fra Møller og evt. ditt lokale VAG verksted hvis du velger å la de verifisere/godkjenne arbeidet ditt først. Noen andre enn biltilsynet må gå god for at du har skiftet alle nødvendige deler og at disse er riktig montert. Dette må du deretter få et papir på at de har kontrollert og funnet i orden. En kamerat av meg bygde om jettaen sin til GTI og da ble denne fremgangsmåten brukt iallefall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okay!

 

Får høre med møller romeriket, men hva med bremser og sånt, må det oppgraderes for 30 hk effektøkning, noen som veit?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det forteller Møller deg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.