#1 Skrevet Januar 22, 2006 Hei Jeg kjøpte en blå s2 sedan i kristiansand i juli 05 kjøpte den av en Geir Inge Trondsen. Lurer på om noen av dere vet om den eieren eller har sett bilen.....! Er veldig fornøyd med bilen og det virker som den har vert godt holdt:) bytta mot gamle bilen min....en svart 90 20vq....med cabriolet front! reg nr ue90020......noen som har sett den?? håper den har det bra:o Håper på svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2006 bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 21, 2006 den så vell sånn ut når den gikk der nede... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2006 ingen som har sett s2 `n altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 23, 2006 Jeg kan ikke si at jeg har sett den noen gang, men så bor ikke jeg i KRS heller da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 23, 2006 bor i kr.sand,har heller aldri sett noe til den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 23, 2006 Ikke jeg heller: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 12, 2006 Aldrig sett den.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 12, 2006 Sånn har jeg lyst på ! Fin! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 18, 2006 humm........d var da rart:o men men.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 1, 2006 Bilen er nå til salgs...grunnet hus kjøp...... sjelden sjanse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...