Anbefalte innlegg

Lurer på å bytte frontfanger til en med litt mere bakkekontakt. Har finni denne som måler 55cm fra panseret til bunn. Noen som vet om noen andre som er litt lavere? Legg inn med bilde hvis dere har!

front3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror den der blir veldig bra på bilen din jeg.

Og passformen på Kerscher er bare helt konge, det er bare å sende til lakkering med en gang du får det, for det passer rett på!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes utseende på den er bortimot perfekt, men jeg har målt litt. og den er bare et par cm lavere enn den jeg har,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pluss Carbonleppa, som også bygger ca 1 cm, så vil det nok synes god forskjell vil jeg tro.

Jeg synes i hvertfall at det var stor forskjell på min gamle A3, Cool Blue.

Men jeg senket den jo ca 60-70mm i tillegg da.

Da ble den grei å kjøre med til vanlig, den slo ikke nedi alle steder, selv om jeg jeg kunne kile fast en 10-pakning sigaretter under leppa.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns denne er lav og pen på bilde ihvertfall (A3 Sportface)

pen.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pluss Carbonleppa, som også bygger ca 1 cm, så vil det nok synes god forskjell vil jeg tro.

Jeg synes i hvertfall at det var stor forskjell på min gamle A3, Cool Blue.

Men jeg senket den jo ca 60-70mm i tillegg da.

Da ble den grei å kjøre med til vanlig, den slo ikke nedi alle steder, selv om jeg jeg kunne kile fast en 10-pakning sigaretter under leppa.

 

 

Hvis jeg ikke blir fornøyd kan jeg alltids legge en cm spacer mellom fanger og leppe også. Med luftfjæringa helt nede trur jeg det er ca 10cm senk, men med 20" kan det være at den blir litt høyere igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns denne er lav og pen på bilde ihvertfall (A3 Sportface)

 

 

Den så jo veldig rå ut på det bildet ihvertfall. Kanskje litt for rå for min bil... Vet du hvem som lager den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den så jo veldig rå ut på det bildet ihvertfall. Kanskje litt for rå for min bil... Vet du hvem som lager den?

 

Rieger skal vist ha kommet med en som ser nesten helt likens ut som den der.

Vet http://www.Styling-Tech.no Skal kunne levere Rieger sin.

Men dem har ennå ikke kommet med den på internett siden sin.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den så jo veldig rå ut på det bildet ihvertfall. Kanskje litt for rå for min bil... Vet du hvem som lager den?

 

Hmm. Vet ikke hvem som lager den men selges ofte på ebay ihvertfall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.