Anbefalte innlegg

satt å diskuterte litt fram og tilbake med noen kompiser om det lar seg grøre å bygge om en a3 99 1.8t til "quattro" hvis man får tak i en skade bil med alle driverksdeler inntakt, er det da mulig å bygge om, er det noen karoserideler som ikke passer, eventuelt hvilke problemer vil man støte på. hvordan virker det elektriske, er vel noe styring av dette.. takker for alle svar om dette, håper noen har noe gode ideer..

noen som veit om noen har gjort dette.. prøvd å søke litt men finner ikke noe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert mulig, men en vanvittig jobb. Må f.eks skifte gulvet bak da innfestninger til bakakslen ikke er likt. Som nevnt trengs også ledningsnett og styring av haldexdiffen. Dette vil du jo kunne ta fra en evt donorbil, men tipper bare jobben med gulvet vil være god nok grunn til heller å bytte bil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert mulig, men en vanvittig jobb. Må f.eks skifte gulvet bak da innfestninger til bakakslen ikke er likt. Som nevnt trengs også ledningsnett og styring av haldexdiffen. Dette vil du jo kunne ta fra en evt donorbil, men tipper bare jobben med gulvet vil være god nok grunn til heller å bytte bil.

var det jeg lurte på om det var ja, forskjeld på infestninger, har kikka litt under der og er jo en del innfestninger som ser ut som er likt men de er den traversen bak som diffen er festa i som jeg ikke har feste til da på min da..

ingen som veit om det har blit gjort

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var det jeg lurte på om det var ja, forskjeld på infestninger, har kikka litt under der og er jo en del innfestninger som ser ut som er likt men de er den traversen bak som diffen er festa i som jeg ikke har feste til da på min da..

ingen som veit om det har blit gjort

hehe, blir for mye jobb vettu kristian :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, blir for mye jobb vettu kristian :P

du må hjelpe til da veit du, har ikke du sikkelige bra sveise kunskaper og bra verksted

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du må hjelpe til da veit du, har ikke du sikkelige bra sveise kunskaper og bra verksted

jo, har verksted med åpen himmel, og grusunderlag!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har du iallefall god takhøyde og kan drite i f.eks røykeloven. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har du iallefall god takhøyde og kan drite i f.eks røykeloven. :)

Mange fordeler her ja:) hehe

Blir kjølt ned av snø å regn når man blir for varm, også kan man bli brun på sommern;) ikke værst

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres ut som en plan dette gutta ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres ut som en plan dette gutta ;)

trokke det nei, he he hvis alle festene hadde vert der så det var mulig å "skru" det på bilen uten å måtte bygge om karoseriet hadde det vært mulig. sef har jeg bedre verksted en åpen himmel, da er det ikke mye som går..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.