#26 Skrevet Januar 31, 2006 Brukte http://www.martins.no og slengte på 18" RS6. Ble ikke så aller værst... Med de sorte railsa dine, blir det enda tøffere i virkeligheten OE. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 31, 2006 Med de sorte railsa dine, blir det enda tøffere i virkeligheten OE. Jeg håper det:) Blir soting av rutene også etterhvert. S4 lister og lakkering helt ned. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 31, 2006 Jeg håper det:) Blir soting av rutene også etterhvert. S4 lister og lakkering helt ned. Gleder meg allerede til å se resultatet, dette høres ut til å bli en bil etter min smak!! Husk sort folie (hos noen som driver med reklame) eller sort matt spray på grillista da!! =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 31, 2006 Gleder meg allerede til å se resultatet, dette høres ut til å bli en bil etter min smak!! Husk sort folie (hos noen som driver med reklame) eller sort matt spray på grillista da!! =) Det skal undersøkes! Glemte å si at den skal chippes til våren også. Blir konge! Skulle egentlig ikke ha sort bil. Ville heslt ha sølv, men den er sort over alt og det var llitt kult. Alt interiøret er også helt sort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 31, 2006 Her er et annet bilde. Den er clean of fin synes jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Januar 31, 2006 Her er et annet bilde. Den er clean of fin synes jeg... Det er faktisk den feteste bilen jeg vet om. Har hatt den som skrivebordsbakgrunn i flere år!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...