#1 Skrevet Januar 23, 2006 Sommerfelgene mine har ET 32 ettersom jeg husker.. ET på a4 skal vel være 45? hvor mye + - er det egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2006 15mm pr aksling mener jeg, dvs 7,5 mm på hver side! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 24, 2006 det var litt for lite det ja.. åssen vei er det spacere hjelper? + eller -? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 24, 2006 det var litt for lite det ja.. åssen vei er det spacere hjelper? + eller -? -... Har du ET 35 og slenger på 20mm spacer ender du på 15.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 24, 2006 åssen tjukkelse fins spacere i a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 24, 2006 Den tykkelsen man lager de i Ellers har vel biltema 3 og 5mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 25, 2006 Tjuvlåner denne tråden litt... tilsvarer ett "nummer" i forskjell på ET 1mm? Dvs at f.eks. på ET44 og ET45 er det 1mm i forksjell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 25, 2006 Ja, det er avstanden på flaten som skrus mot skive/trommel til senter av felgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 25, 2006 Er det problem å få gofkjent en bil med ET37 org. og med ET25 felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 25, 2006 Så da kan jeg egentlig ikke bruke ET35 da jeg har ET45 originalt.. Blir jo 10mm det: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 26, 2006 Er det problem å få gofkjent en bil med ET37 org. og med ET25 felger? Skal du få disse godkjent på bilen må du enten ha TÜV eller annen godkjenning fra Møller på de felgene til bilen din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 26, 2006 Så da kan jeg egentlig ikke bruke ET35 da jeg har ET45 originalt..Blir jo 10mm det: klø : Jo ingen problem, TÜV papirene fikser dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 26, 2006 Jeg troooor det står ET35 i vognkortet mitt på noen 8x17 felger som ble godkjent en gang i tiden.. Har TUV papirer på noen andre 8x17 felger som har ET35.. Sommerfelgene mine har ET13 og vinterfelgene er på 35 og 15... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...