#1 Skrevet Januar 23, 2006 Heisann!! En kompis av meg ringtge Møller idag, og spurte når polo'en skulle ha regreim bytte..... Svaret: Det vet vi ikke. Så mitt spørsmål: Når skal denne bilen ha regreim bytte -99 1.4 100hk 16v Takker for svar... Dag Ove 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2006 Dummeste jeg har hørt..... er ikke sikker jeg heller men det er vel 90 eller 120 000. Hvis han har serv heftet skal det stå der i forbindelse med en liten oversikt over tilleggsarbeider på de forskjellige servicene. Hvis det er importbil slik at det står på tysk så let etter zahnreimen gewecshell eller noe i den dur. Evt kan han prøve å ringe til Hamax Auto på Hønefoss på 32 18 16 66 og spørre der. Ville være helt merkelig om de ikke skulle finne ut av det. Lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2006 Det går også på alder, bør ikke gå mer enn 5 år mellom hvert bytte, uavhengig av km.stand.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 23, 2006 Dummeste jeg har hørt..... er ikke sikker jeg heller men det er vel 90 eller 120 000. Hvis han har serv heftet skal det stå der i forbindelse med en liten oversikt over tilleggsarbeider på de forskjellige servicene. Hvis det er importbil slik at det står på tysk så let etter zahnreimen gewecshell eller noe i den dur. Evt kan han prøve å ringe til Hamax Auto på Hønefoss på 32 18 16 66 og spørre der. Ville være helt merkelig om de ikke skulle finne ut av det. Lykke til Hmm ok, takk for svar. Bilen er kjøpt ny i Norge og eier kunne ikke se noe i serviceheftet. Har også vært i kontakt med Snap Drive og de visste heller ikke. Men sa at den skulle byttes ved behov... Ehh når merker du det??(Utenom 5års regelen) Men men han får sjekke litt til... Skal tipse han om Hamax Auto:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...