#1 Skrevet Januar 23, 2006 Skal skifte frontdempere på bilen, så vudere å kjøpe Sachs innsatts dempere (gass)fra NBS.. Er det nåken som har erfaringer med disse? Kossen stivheten å holbarheten på disse er? Vuderer også KONI, men då blir prisen 2-3 ganger så høy.. Mvh T. Frøyland 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2006 Jeg byttet til Sachs Advantage i slutten av 2000. Har kjørt på disse siden. Skal bytte nå til sommeren. Det blir gule Koni etter å ha testet dette på en annen S6. Både komfort og veigrep var bedre med Koni. Hjelper ikke at Sachs demperne er litt billigere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2006 jeg også kjørte sachs advantage me 40mm senkefjærer. funket jo forsåvidt bra ble litt stivere. Demperne fungerer som de orginale. kjøpte meg fk silverline+ coilovers, de var mye bedre:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 24, 2006 har sachs sport dempere å senke fjærer på min,synes det fungerer veldig greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...