#1 Skrevet Januar 23, 2006 Har drept frontfangeren, og trenger en ny (brukt). Men det viser seg å ikke være så veldig lett. Det er da jeg lurer på om det er flere audier som har samme eller lignende fanger? F.eks Audi 90 20V cab osv... Passer b4 fangere? F.eks fra S2, eller passer det ikke? Håper noen har et godt svar, og kanskje en fanger til meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 24, 2006 Noen må da vite dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2006 Prøver igjen Er frontfangeren til Audi 90 quattro 20v lik den som er på 89 Coupe? Hvordan passer eventuellt S2 fanger på samme bilen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 12, 2006 Er vel bare coupe som har den fangeren som sitter orginalt på dem. 90 20v er ikke lik, coupe fangeren er mye finere. Cab, competition, s2 er enda finere, enda dyrere og enda mer vanskelig å få tak i. Det letteste å få tak i er vel å kjøpe en styling fanger feks, RS2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 12, 2006 Er vel bare coupe som har den fangeren som sitter orginalt på dem.90 20v er ikke lik, coupe fangeren er mye finere. Cab, competition, s2 er enda finere, enda dyrere og enda mer vanskelig å få tak i. Det letteste å få tak i er vel å kjøpe en styling fanger feks, RS2 Okey.... er ikke aktuellt å bytte til rs2 fanger. Da er det penere å kjøre med den knuste jeg har Må da være noen som har liggende? Til coupe, s2 eller cab Noen som vet om det finnes nye orginal eller kopi? event pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 13, 2006 Jeg har en som skulle passe, har også svart deg i en annen tråd. ! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=46218 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...