Anbefalte innlegg

Fant disse bildene av nye TT...

synest nå den gamle var vell så bra

6060123.001.Mini1L.jpg

6060123.001.Mini5L.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var noe kult og annet som var mindre kult med den... men Felgene passet greit på den :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så egentlig litt kjedlig ut nå.... Litt for lik... Men tror ikke dere også at den nye fronten/grillen vil komme på den nye TT'en...???? For da blir det nok mye heftigere: eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok de kommer til å sette på den nye tøffe grillen som går helt ned. Ellers synes jeg de beveger seg litt for langt vekk fra konseptet. F.eks med at sidene har blitt bølgete!!

Synes det som er kult med gamle tt'en er at de har begrenset alt stæsj til et minimum.

Tøffe lykter på den nye da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leste i artiklen fra sida at det går rykter om en rs versjon med 2 liter biturbo : smil :

Kan jo kult det da : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns lyktene foran lignet mye på den nye Focusen jeg, og baklyktene var veldig lik Bentley Continental GT, men, den var litt fet. blir vell enda råere hvis den får den nye grillen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.