Hvordan justere speedometer etter viserne er tatt ut?

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan dette gjøres?

Er litt skeptisk på om det vil funke det jeg ble fortalt jeg skulle gjør.....

Gjelder et Golf G60 speedometer....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg byttet på 80'en min vippet jeg bare viseren over stopperen og merket hvor viseren stod da litt utenfor skiva. Ble bra det.

En annen måte er å ta med deg gps'en og viseren i hånda og kjøre i 100 på gps'en og lime den på da.: smil : : smil : : smil : He-he.. Tror ikke du skal prøve det nei: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg byttet på 80'en min vippet jeg bare viseren over stopperen og merket hvor viseren stod da litt utenfor skiva. Ble bra det.

En annen måte er å ta med deg gps'en og viseren i hånda og kjøre i 100 på gps'en og lime den på da.: smil : : smil : : smil : He-he.. Tror ikke du skal prøve det nei: smil :

Heheh....:) nååååååååja :nana:

Var det jeg gjorde,men ble litt usikker etter at speedo viseren ble litt ustø etter første forsøk..Satser på det ble rett da..Du har vel ikke 24-pins kontakt i speedoen på golfen du?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal være et kontrollpunkt der.. liten hvit strek mellom stopp pinnen og "trippteller nullstilleren"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal være et kontrollpunkt der.. liten hvit strek mellom stopp pinnen og "trippteller nullstilleren"

Jepp,var det ja...

Da ble det rett altså :)

Takk takk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.