#1 Skrevet Januar 24, 2006 Noen som vet om det skal gå en plussledning fra tenningslåsen til coilen? slik at coilen står med spenning på, når jeg slår på tenningen? (ligger jo litt i ordet da....Tenningslås: rolleyes ) Men jeg ble bare så i tvil. Er forresten elektronisk tenning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 24, 2006 Noen som vet om det skal gå en plussledning fra tenningslåsen til coilen? slik at coilen står med spenning på, når jeg slår på tenningen? (ligger jo litt i ordet da....Tenningslås: rolleyes ) Men jeg ble bare så i tvil.Er forresten elektronisk tenning. Ja. Coilen skal ha + fra tenning. Kurs 15 som vil si at den har 12v når tenninga står på. Ofte blå/svart ledning i Audi 80. mvh Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 24, 2006 Ja. Coilen skal ha + fra tenning. Kurs 15 som vil si at den har 12v når tenninga står på. Ofte blå/svart ledning i Audi 80. mvh Vegard Takker så mye. Det er en svart en, ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...