Oppgradere stabstag bak, S2 Avant/RS2/A4 Quattro

Anbefalte innlegg

Noen som har oppgradert stabstaget bak på sin S2 Avant/Rs2/A4q eller S4 bi?

Disse bilene har jo samme "bakvogn", og stabstag bak til disse bilene går omhverandre..

 

Jeg sikler litt på dette før våren, og må i tilfelle ha oppgradert "innfesting".. de som har skikkelig stag har også dette, Neuspeed sitt ser veldig bra ut, men helt gratis er det ikke..

 

Her har Morten B omtalt et fra H-sport:

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=2797

Er jo både foran og bak, jeg vil kun ha bak.. erfaringer med dette, har du kjøpt Morten? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har hørt bare bra med neuspeed sitt 19mm stag. Derfor det koster litt er visst fordi det følger med store "avstivere" på hver side som også er justerbare.

Har også hørt at om man velger å gå opp noen mm så kan det ende i en knekt bakstilling. max anbefalt er visst 20 eller 21mm tykt, eller tilsvarende justert hardhet. Neuspeed sitt skal visst være av grom kvalitet og passform også.

Dette skal visst gjøre susen med å få en mindre understyrt bil (sammen med en stivere front stagg) som gjør at man kan kjøre mere "publikumsvennlig" feks.

 

jeg skal forøvrig bestille meg et neuspeed (til s4 b5) selv å ha på s2 avanten, så si ifra om vi skal kjøre en sammlebestilling på det, da blir det sikkert noe å hente på frakta. tror prisen på awesomegtistore er på 1900,- norske uten frakt.

 

mvh,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brakettene for innfesting er faste, det er bare to muligheter for innfesting i enden av selve stabstaget som gir justeringsmulighetene, altså hvor mye forspenn du har på staget.. Ser veldig bra ut, en versjon uten braketter er uaktuelt..

 

Koster med dagens kurs ca 2160 NOK + mva + frakt fra awesome-gti.co.uk, akkurat samme pris som dagens dollarkurs gir fra neuspeed.com.. frakten burde bli billigere fra Uk, men erfaring tilsier at det kanskje ikke er tilfelle.

 

Om du gidder; sjekk gjerne opp pris på to inkl frakt, for har lyst på dette.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, sender de en mail etter arbeidstid idag å hører.

Frakten kan jo bli så som så iogmed vekta på dette greiene.

Men utifra tråden på s2forum så tror jeg Neuspeed sitt er det "rette" staget for oss :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.