#1 Skrevet Januar 24, 2006 Skal levere inn en bunndel for kontrollmåling av lager/stempel/veiv/blokk osv. Eventuell boring/sliping om det er behov for det. Noken her som har erfaring med service og pris på Breivik Motorverksted i Spjelkavika? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 24, 2006 Etter det jeg har hørt, så skal Breivika Motorverksted være dyktige. Tror ikke servicen er noe å si på heller. Sikkert andre som veit litt mere Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 24, 2006 "Folk"? Er ikke det bare frode som jobber der da? Jeg har hvertfall fått god service når jeg har levert inn motordeler hos ham,greie priser har jeg fått..Om ikke så lenge skal han få seg en borrejobb for meg også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 24, 2006 Har bare positive ting å si jeg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 24, 2006 kjempeflott, prata med han på telefon i dag - avtalte å levere delane i morga. då skal han få kikke over litt forskjellig for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 24, 2006 ja bere gode ting å sei om han;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...