#1 Skrevet Januar 24, 2006 smadra s4........ fant denne på wreckedexotics.com da jeg så på kræsja M5-er. står at det er en M5 men ser ut for meg some en s4. http://www.wreckedexotics.com/m5/m5_121902_001.shtml 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 24, 2006 Aldri hørt om en M5 med UFO-bremser vaffal Så spørs vel om det er en C4 avgått med døden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 24, 2006 Det som jeg synes var litt morro inne på den sida var hvor utrolig mange Vipere som hadde krasjet. 14 SIDER a 20 bilder. Farlig bil tydeligvis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 24, 2006 Det som jeg synes var litt morro inne på den sida var hvor utrolig mange Vipere som hadde krasjet. 14 SIDER a 20 bilder. Farlig bil tydeligvis. Viperen går erfaringsmessig VELDIG fort rundt ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 24, 2006 Det som jeg synes var litt morro inne på den sida var hvor utrolig mange Vipere som hadde krasjet. 14 SIDER a 20 bilder. Farlig bil tydeligvis. Om bilen er farlig vet jeg ikke, men den er lett tilgjengelig fordi den tilbyr vanvittige krefter til en ikke vanvittig pris. Dermed kan altfor mange idioter kjøpe en slik bil, de har ofte ikke erfaring med kraftigere bil enn en 300 hesters Mustang og da går det åt skogen, og det sinnsykt fort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...