hjulager bytte/skeiv forstilling:(

Anbefalte innlegg

hei skulle skifte hjullager foran på min passat.tok av fjærbenet på følgene måte: av med styreleddet,så av på pinnbolten nede(konen,ikke skruene som fester den) så av med topplagret,dvs ikke rørt noe som skulle tilsi att forstillingen skulle bli feil. men nå etter att jeg er ferdig så står rattet skjeivt å bilen er heilt jæ.... å kjøre...har hatt det av igjen nå men det samme er det samme.... noen som har vert bortig lignende??? :confused: :confused: ( skiftet på passasjer siden får ca en måned siden å gjorde det på samme viset å da var alt iorden etterpå), skjønner ikke bæret nå: mad : bilen er en b35i 1991 mod

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som vet?? haster litt da jeg har bruk får bilen.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta en forstillingskontroll. og vips så er alt på plass igjen:) dyrt, men da blir det 100%

 

når det først har blitt skjeft så får du det ikke 100% bra igjen selv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta en forstillingskontroll. og vips så er alt på plass igjen:) dyrt, men da blir det 100%

 

når det først har blitt skjeft så får du det ikke 100% bra igjen selv

 

hehe dyrt å dyrt,, kjekkt me kompiser som jobber på verksted da,,gjentjeneste heter det:) men syns det va rart att det skulle bli ute av stilling pga det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja etter en tur på verksted så e alt i orden.. spissinga va på tryne....,,

skal ALDRI banke av styre kula meir:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.