Audi vintertest i indre Troms...

Anbefalte innlegg

Prata med en kompis akkurat. Årlige oppmøte av div nyere Audi hadde vært igjennom bygda i går. Nye S6 og Q7 bl.a.

Sjekk denne: : rock :

S6 rundhaug.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken bygd? Nye S6`en:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken bygd? Nye S6`en:tilber:

-De driver å kjører rundt på Rundhaug og omegn... Dette gjør de hvert år visstnok.

I år var det S6n, en Q7 og fire andre modeller.. Kjipt at ikke han kompisen min var litt raskere så hadde jeg trødd på oppover.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tuft, de har kanskje kjørt gjennom her en gang ellerto også da men jeg sitter jo ikke akkurat klar med kameraet oppi buskene: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rundhaug, er det den veien man kjører når man skal til Skjold? Den rundveien, hvorman kommer ut på E6 mellom Setermoen og Bardufoss, og et sted enda lenger nord?? Veeeldig bra forklart, men...

Jeg var på Setermoen og kjørte CV90 da jeg var inne.

Hadde kjøretimer med lastebil på disse veien mellom Setermoen, Bardufoss, Skjold og Senja osv...

Hadde jeg sett tyskerne prøvekjørt fete Audier mens jeg var der, hadde jeg nok fått hakeslepp og kjørt rakt av veien : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra quattroveier der da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra quattroveier der da...

Det var det som slo meg også, første gang jeg var der på vinteren ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.