#1 Skrevet Januar 25, 2006 http://www.boreme.com/boreme/funny-2006/audi-a3-crash-p1.php 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2006 Sett den før, men stikker like mye i kroppen hver gang jeg ser de bildene! FY F**N, det må ha gått fort der! bare se hva viserene viste "når" det smalt. usj, vil ikke tenke på hvordan det ser ut "det" som ligger under de hvite teppene engang. Absolutt en tankevekker! EDIT: jævelig bra rigga, for jeg beit 5 på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2006 Men det er turbo disesel da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2006 sykt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 25, 2006 syyyykt....verste jeg har sett med audi noengang.. : eek : ..huff....airbag i ratt ikke løst ut eller??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 25, 2006 var det ikke dette som var fake? Altså en rigga krasj 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 25, 2006 WTF??? e d d? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 25, 2006 jepp. fake.... portugisisk film-opplegg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 25, 2006 Dette har vært tema i uendelige mange forum. Dette er IKKE ekte, skal være en tråd om "skuespillet" en plass. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 28, 2006 Skjønte det var ugler i mosen når Speedometeret sto på 90 og den fortsatt sto på 2000rpm;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...