#1 Skrevet Januar 25, 2006 Konas A6 er på gang igjen ! Denne gangen er det bremsene som er snåle. Når jeg holder bremsepedalen inne for å sette skrotet i gir så er bremse pedalen ganske myk.Det kjennes også ut som den siger litt innover.Men bremsene virker greit når jeg kjører. I hvilken ende skal jeg begynne feilsøkingen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2006 Skal si det 98% sikkert at det er tettningsringene på banjokoplingene på caliperene bak. De pleier å lekke. Bare bytt de ut med nye kopper ringer. Har hatt en del av de på jobb. (Jobber på vag) Hvis du ser på bakant av caliperen så kan se om det lekker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2006 hvis pedalen synker innover så er det leksje i bremsepumpa di. hvis det ikke forsvinner veske da seff... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 26, 2006 Skal se etter lekkasje seinere i kveld. Det rare er att om jeg strammer brekket så er bremse pedalen fast og fin. Hmmm, dette lukter arbeid ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 26, 2006 Hørest ut som om det er kaliperne bak da som foreslått tidligere, i.o.m at det påvirkes av om brekker er på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 2, 2007 Gammel tråd men, men..... Er det en vennlig sjel som kan legge ut ett bilde av caliperen og hvor denne banjo koblingen sitter. På forhånd takk !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 2, 2007 Har ikke bilde, men banjokoblingen det er snak om er rett og slett skruen som fester bremseslangen til calipperen. Patenten med skrue gjennom slangetilkoblingen kalles banjo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...