Anbefalte innlegg

Vær hilset alle medlemmer!: rock :

Jeg har en A4 stv som etterhvert begynner å bli moden for å få skiftet noen bærearmer. Jeg har vært under bilen og kikket og det virker som om at det er de 4 store bærearmene som er "sleten". Ikke helt "tight" som de skal være. Men hvis jeg ikke tar mye feil så var det 4 mindre der også. Hvis disse ikke er gåan, er det allikavel å anbefale å skifte alle i samme slengen? Noen som har noen gode forslag til verksted som gjør jobben kjapt og effektivt? Har fått en antydning på 5-6000 kroner. Høres dette ut som en "riktig" pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurt å skifte alle armene på en gang.Hvis oppgitt pris er inkl. deler , arb. og mva. så er ikke det så dyrt tror jeg.Billigst å ta jobben selv da:) Det finns et firma i Sverige som selger forsterkede armer ( søk i forum )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

netopp montert den nye forstillinga mi er en forsterka en fra fastone.se .. det som er forskjellen er stivere foringer og endeledda er dimmensjonert fra 22mm til 27mm noe som skal gjøre dem 150% sterkere ifølge han der nede .. koster 4795 sek + frakt ..kan annbefales

 

mvh magnus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.