Trondheim: Bilrengjøring /-klargjøring i Trondheim

Anbefalte innlegg

Er det noen som har gode erfaringer med bilfirma som tar "full pakke" på en bil med vask / rens / polering til en grei pris i Trondheim??: klø :

Har en evt. to biler som skulle hatt seg en skikkelig rengjøring, og har ikke tid og plass til å gjøre dette selv...: flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har gode erfaringer med bilfirma som tar "full pakke" på en bil med vask / rens / polering til en grei pris i Trondheim??: klø :

Har en evt. to biler som skulle hatt seg en skikkelig rengjøring, og har ikke tid og plass til å gjøre dette selv...: flau :

 

Gutta i kjelleren på Møller Trondheim gjør dette! Ta kontakt med Bjørn på Kosmetisk avdeling! Kjempegrei fyr!

 

Stian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du peiling på hva de ligger på i pris da??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har gode erfaringer med bilfirma som tar "full pakke" på en bil med vask / rens / polering til en grei pris i Trondheim??: klø :

Har en evt. to biler som skulle hatt seg en skikkelig rengjøring, og har ikke tid og plass til å gjøre dette selv...: flau :

 

Elgeseter vask & bilpleie tlf: 73 94 42 05

Egentlig er det best å dra dit for å prate med dem, de er nemlig "nye" landsmenn.

 

Vi har hatt firmabilene der + at en kollega hadde en Pajero der for innv. rens og lakkrens/polering med bra resultat. Spesielt prisen tatt i betrakning ca. 1250,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ren Bil på heimdal gjør nok også dette. Pris vet jeg ikke, men har utført ditech behandlingen min der og har fått god service.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

k2000 på fossegrenda. Like ved der vi har lokalmøter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for innspill....

Fant en artikkel i Adressa vedr. dette, og det var STORE prisforskjeller ute og gikk... Men kanskje også kvalitet?? Er snakk om en bil som er kjøpt "as-is" som skal shines før den taes ibruk, så kanskje ikke jeg trenger state-of-the-art..

Jeg får ta en ringerunde og høre med de forskjellige, skal legge ut resultatet her :-): rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har Golf'en vært på shine..

Valgte å bruke Elgeseter vask & bilpleie, og er godt fornøyd med det :)

Fikk en grei pris på vask inn- og utvendig, + motorvask, lakkrens og polering, og resultatet var meget bra.

Meget hjelpsomme og effektive karer.

Kan nok helt sikkert ikke sammenlignes med proff. lakkbehandling, nei, men til min gamle mor så er ihvertfall dette bra nok til å få "nybilfølelse" på hennes nyinnkjøpte 2001 Golf. stv.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye måtte du betale for dette da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koster 2100 for "full pakke" til en sedan tror det var 600 mer for kombi. Skal bort i løpet av uken uke og få polert bort litt malingsflekker på A3èn som kom etter at naboen malte huset i høst....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye måtte du betale for dette da?

 

Jeg betalte 1500 kr for dette : rock :

Og hadde jeg mer jeg skulle ha gjort så fikk jeg meget bra rabatt :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.