#1 Skrevet Januar 26, 2006 Noen som vil dele med meg hvordan dere fester racinggitteret inne i fangeren? Har hørt flere originale måter å gjøre dette på, men er ikke helt fornøyd med forslagene så langt... Jeg har tilpasset gitterbitene til hvert hull, men vet ikke hvordan jeg skal feste det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 26, 2006 Hva med å lime det med Sikaflex, det sitter som F.... Lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 26, 2006 Ja, det er løsningen jeg går for dersom det ikke dukker opp andre som er bedre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 26, 2006 Nei, nei, ikke bruk sikaflex eller noe annet lim... Husk at du har slepekroken din bak gitteret på Høyre side, og den er god å ha! Litt kjedelig å enten demontere fangeren, eller klippe istykker gitteret hvis, bilen din må ha tauehjelp, eller må trekke ut noen andre.... Har gått på akkurat samme bommerten selv.. Min løsning er å feste gitteret med 3 Små flathodete skruer, som enten er sort eller bilens farge, i den lille kanten som går innover rundt hullene i fangeren.. Brett gitteret rundt denne kanten på baksida og bruk noen klips å skru i... Så er det bare å skru ut gitteret når (hvis) du skulle få bruk for slepehjelp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 27, 2006 Kroken hadde jeg glemt.. Takk for tipset! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 27, 2006 På min gamle RS4 fanger så hadde jeg av fronten. Tilpasset nettingen. Brukte vanlig limpistol for og få press på gitteret så det skulle sitte på plass. Tok deretter å kjøpte et super stoff hos en maler forhandler som hadde tørketid på 1 døgn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...