AUDI S6 2.2 vare 1997 - spørsmål til denne

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er interessert i en AUDI S6 2.2 vare 1997, gått 200.000km.

 

Jeg lurer på om noen på forumet har erfaringer med denne bil. Hva tåler de, hva bør man passe på.

 

Den jeg ser på er import, og jeg kan anta at den har hatt et hardt liv, men samtidig ser denne veldig fin ut og jeg skal teste den hos Audisentrum.

 

Jeg hører gjerne tilbakemeldinger fra forumet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tåler masse juling, men husk at det er en 9 år gammel bil som har gått den 'magiske' avstanden, så ting som bærearmer, dempere, foringer, bremsecalipre, drivakselmansjetter etc. begynner å nærme seg slutten. Dessuten er det snart på tide med regreimskifte, og turboer pleier heller ikke å vare evig. Klart det finnes fine utgaver der ute, men sjekk bilen nøye, så vet du i det minste hva som venter. Knallmorsomme biler som er relativt billige i innkjøp, men noe høy vedlikeholdskost. Men det som virkelig koster, er å begynne med trimming, det starter så søtt med 'bare chipping', og plutselig bruker du glatt 25 lapper på flissundet og 15 hos ferritta.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.