18 toms sommer felger og dekk.

Anbefalte innlegg

Linken virker bra hos meg. Her er bildet:

a42001t.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, kremt.. Hadde du planer om å kjøpe de som sitter på bilen eller?

Er det ASA eller SMC felger ?

Andre siden av bilen : : gråter :

a42001ta.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle fikse ny felg den som var ødelagt. Merke veit jeg ikke. Syns dem bare var sinnsykt råe jeg ;) Åssen er prisen a syns du?

hmm, kremt.. Hadde du planer om å kjøpe de som sitter på bilen eller?

Er det ASA eller SMC felger ?

Andre siden av bilen : : gråter :

a42001ta.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisen avhenger jo veldig på hvordan merke det er, og ikke minst hvilke dekk som sitter på.

Hvis du skulle kjøpe 4 brukte felger med dekk til 10 lapper, er ikke akkurat billig....

Men som sagt tidligere, kommer helt ann på merker, men sjekk om de er skjeve da.

Eller gjør det enklere, stikk til sharif å kjøp 4 m/ dekk billigere!! Er jo ikke mange milene exstra da.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei tenkte på det :) Fikk mail av Tor Anders på bildelesenteret nå at dem var solgt uansett :) Får stikke innom Shariff en dag og kikke tenker jeg ja :)

Prisen avhenger jo veldig på hvordan merke det er, og ikke minst hvilke dekk som sitter på.

Hvis du skulle kjøpe 4 brukte felger med dekk til 10 lapper, er ikke akkurat billig....

Men som sagt tidligere, kommer helt ann på merker, men sjekk om de er skjeve da.

Eller gjør det enklere, stikk til sharif å kjøp 4 m/ dekk billigere!! Er jo ikke mange milene exstra da.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgene på bildet er ASA BS5 (mener jeg de heter). Har de på min egen bil i 19", kjøpt hos Sharif med Toyo Proxes T1R 235/35-19 for 14500,- i våres.

Så 10 lapper for brukte i 18" er vel ikke noe å hoppe i taket for..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fy fader Norsk bildelesenter er jo for haier og regne. Fikk tilbud fra Shariff nå. På samma felga i 18'' 12995,- for komplett felg og dekk.. 3000 dyrere bare enn for noen herpa felger på bildelesenteret.. Jøss ;)

Felgene på bildet er ASA BS5 (mener jeg de heter). Har de på min egen bil i 19", kjøpt hos Sharif med Toyo Proxes T1R 235/35-19 for 14500,- i våres.

Så 10 lapper for brukte i 18" er vel ikke noe å hoppe i taket for..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.