#1 Skrevet Januar 26, 2006 Har noen en god ide, på hva jeg skal gjøre?? Blir når det blir litt kjølig i lufta.. : vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 26, 2006 Broderen hadde det samme i sin A6, 2004 mod. Ble fixet på garantien. Var vissnok en greie inni rattet som måtte byttes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 26, 2006 Broderen hadde det samme i sin A6, 2004 mod. Ble fixet på garantien. Var vissnok en greie inni rattet som måtte byttes. Hadde blitt SÅÅÅ glad om du fant ut hva de byttet, har minimal med garanti på min 99 modell: gråter : . Eventuelt hvilken forhandler som fiksa det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 26, 2006 Sikkert bare et stramt strips eller en ledning som ligger innat et eller annet. Åpne og se, ta vekk deksler. flytt litt (sikkert nok med en mm eller to) på kabelbuntene, du bør kunne se dette, hva som subber. Ikke prøv med høyreolje.... Har hatt dette tidligere selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 27, 2006 Nå knirker det når jeg svinger til begge retningene: gråter : , lyden høres meget godt når jeg står på utsiden av bilen: klø : . hmmmm... HJELP!!!!! : vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 27, 2006 Hvis du hører det knirker utenfor bilen er det 90% sikkert de nedre fremre bærearmene som begynner å bli slitt. De vil knirke mest i kulde. Få tak i ei lita legesprøyte med tynn spiss og ha fett eller tykk olje i denne. Stikk deretter hull på mansjettene ute ved hjulet/navet og sprøyt inn fett/olje der i noen omganger. Da holder de kjeft ei stund til. Ved nærmere ettertanke er det letteste å bruke olje da sprøyta kanskje ikke klarer å suge inn fett. ( olje er jo mer lettflytende ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 27, 2006 Er ikke det, har netopp byttet den, og lyden var der før også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 30, 2006 Var i dag på merkeverksted, må kjøre 22 mil for å komme dit, DA var selfølgelig lyden BORT.. Er det virkelig ingen som kan hjelpe????? :tilber: :tilber: : vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...