#1 Skrevet Januar 26, 2006 La inn bud på noen felger på ebay nå Legger ved link: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/19x8-5-19x9-5-wheels-Audi-A4-A6-VW-Passat-Mercedes-N-R_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ43959QQitemZ8031893221QQrdZ1#ebayphotohosting Noen som har like? Var dette dyrt eller billig? Må jeg tolle dem inn til Norge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 26, 2006 Hei, må bare få skyte inn å si at de der var skamrå ! Lykke til videre med budgivningen ! =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 26, 2006 ikke toll men 25% moms! mye i frakt på noe slikt da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 26, 2006 Hei, må bare få skyte inn å si at de der var skamrå ! Lykke til videre med budgivningen ! =) Takk hehe joda dem er drit stilige.. Koster skjorta men litt må man vel ofre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 26, 2006 Hei, må bare få skyte inn å si at de der var skamrå ! Lykke til videre med budgivningen ! =) Takk for det Håper jeg får dem ass.. Noen som har peiling på hva lignende priser er på her hjemme eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 26, 2006 Nydlige felger men har du fått vite hvor mye det blir i frakt? hadde vært kjekt å vite.. Edit: Ser der står at det blir 350$ i frakt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 27, 2006 Nydlige felger men har du fått vite hvor mye det blir i frakt? hadde vært kjekt å vite.. Edit: Ser der står at det blir 350$ i frakt.. Hvor står det? Trodde det ble 250 $ i frakt jeg? hmmz.z.. Da blir det en annen sak. Da kan han bare drite i det Da blir det alt for dyrt. Da kjøper jeg heller RH AW Crossover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 27, 2006 La inn bud på noen felger på ebay nå Legger ved link: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/19x8-5-19x9-5-wheels-Audi-A4-A6-VW-Passat-Mercedes-N-R_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ43959QQitemZ8031893221QQrdZ1#ebayphotohosting Noen som har like? Var dette dyrt eller billig? Må jeg tolle dem inn til Norge? Du fikk jo disse. Uansett ser jeg det som billig, kommer vel son ca på 8000 ferdig hjem pluss moms Martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 27, 2006 Tror det blir til at jeg tar dem ja Venter på svar fra han nå.. Er litt små redd at 19 blir for stort jeg men.. Noen som har bilder av andre a4 med 19? i A4 B5 Du fikk jo disse. Uansett ser jeg det som billig, kommer vel son ca på 8000 ferdig hjem pluss moms Martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 27, 2006 Skamrå felger, de blir helt sikkert dritrå på a4'n din! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 27, 2006 Men 9.5" brede, er det plass til det bak på org A4 da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 27, 2006 Noen andre som vil ha dem? Tror jeg går for 17 et år til jeg.. Prioritere chip og soting i første om gang. Men 9.5" brede, er det plass til det bak på org A4 da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 27, 2006 Men 9.5" brede, er det plass til det bak på org A4 da? Jada, 9,5x19 ET38 går helt fint bak på A4. Sålenge man ikke velger 285 dekk da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...