Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg shortshift til min audi a4 1997 modell. Kjøpte det hos powerzone da de hadde tilbud på det for en liten stund siden. Så begynte jeg å pakke det ut her om dagen å skulle montere det. Da oppdaget jeg at det ikke fulgte med bruksanvisning. Jaja tenkte jeg, får prøve utn da, men skjønte stort sett ingenting, så ble bare med tanken. Så fant jeg ut at jeg skulle ringe til powerzone å høre om de bare hadde gjort feil, å levert settet utn bruksanvisning. Men da jeg pratet med dem så sa de at settet ble levert utn bruksanvisning. Så sa de videre at jeg måtte høre med audi/vw leverandør etter orginal tegning på girkassen, å at det da gikk frem logisk ut fra orginaltegningen hvordan det skulle være. Da jeg hørte med audi/vw i Bodø så sa de seg skjønt enig i at dette hang ikke på greip noen steder, for jeg å 3 andre mekanikere der stod å klødde oss grundig i hodet utn å skjønne stort verken av shortshift delene eller orginaltegningen..: bh : Noen som kan hjelpe meg???? Settet er av typen speedking..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.