#1 Skrevet Januar 27, 2006 Hei Skal begynne å polere innsugsmanifolden til golfen min snart og lurer litt på hvordan jeg skal gjøre dette.. er på jakt etter en Krom finish. Hadde vært fint om noen kunne komme med en detaljert liste over hva jeg må gjøre Et dårlig bilde men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 27, 2006 Ett hett tips er å prøve søkefunksjonen Tror det har blitt svart på spørsmål om alu polering noen ganger før. Feks her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=1069&highlight=polering+aluminium 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 29, 2006 Poloreing har jeg gjort en del, først begynn m vannpapir, over 300 og jobb deg til høyere for å få flatene renne, så kan du kjøpe deg et polerings sett m vox fra claus ohlson og så er det bare å polere til det blir helt blankt, mye jobb og slitsomt, men det gjøre mye m motorommet. PS. du ser bilde av motorommet mit... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...