#1 Skrevet Januar 27, 2006 hva er dette? tenker på post 20 og 21 noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2006 ingen altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2006 Dette skjønnte ikke jeg noe av! Hva i alle dager skal man med det der under bilen?? Jeg har ikke sett dette på min iallefall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2006 Bare et litt OT spm. går det å gjøre om fra engelsk til norsk språk i ETKA`n?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 1, 2006 nei kan ikke si at jeg forstod hva poenget var. det står "luftkjøling av mellomaksel" på beskrivelsen en plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 1, 2006 Det stemmer nok det! Det ligger en luftføring-slange fra oversiden av radiatoren, over gearkassa og ned mot mellomaksel! Har kun sett dette på passat G60 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...