Anbefalte innlegg

Er det noen som kan si meg hvordan jeg skal demontere baskjermen på min A6 Avant 99 mod.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som kan si meg hvordan jeg skal demontere baskjermen på min A6 Avant 99 mod.

 

 

Bakskjerm eller støtfanger?

 

Bakskjermen er sveisa, og lar seg ikke demontere i en fei. Bakfangeren er derimot ganske grei.

 

Sitter 2 skruer på hver side i bakkant av hjulbuen bak (nederst på det grå feltet) Hvis du åpner de sidetrekka bak i bilen sitter det noen skruer der. Litt avhengig av om du har cd/navi/bose anlegg..... Skruene sitter helt ut mot bakskjermen, 3 stykker på hver side. Og til sist sitter det 2 skruer på hver side..... litt vanskelig å sette ord på... på innsiden av sidetrekkene, på hver side av baklukeåpningen. Mellom baklampe og baklukeåpning hvis du skjønner meg.. Litt vanskelig å se, men bruk ei lykt og stikk hue inne der!

 

Lykke til

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bakskjerm eller støtfanger?

 

Bakskjermen er sveisa, og lar seg ikke demontere i en fei. Bakfangeren er derimot ganske grei.

 

Sitter 2 skruer på hver side i bakkant av hjulbuen bak (nederst på det grå feltet) Hvis du åpner de sidetrekka bak i bilen sitter det noen skruer der. Litt avhengig av om du har cd/navi/bose anlegg..... Skruene sitter helt ut mot bakskjermen, 3 stykker på hver side. Og til sist sitter det 2 skruer på hver side..... litt vanskelig å sette ord på... på innsiden av sidetrekkene, på hver side av baklukeåpningen. Mellom baklampe og baklukeåpning hvis du skjønner meg.. Litt vanskelig å se, men bruk ei lykt og stikk hue inne der!

 

Lykke til

 

Klart jeg mener bakfangeren, men det er snart å tenke feil i farta her :o, skal se etter om jeg finner skruene men takk for svar fra deg. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.