#1 Skrevet Januar 27, 2006 Kanskje dumt spørsmål? men men.. hehe! Er det bare at man struper slangen mellom N75 ventilen og wastegate? på S4`en tenkte jeg på... På sånn justerbar man har inni bilen tenker jeg på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 27, 2006 Kanskje dumt spørsmål? men men.. hehe!Er det bare at man struper slangen mellom N75 ventilen og wastegate? på S4`en tenkte jeg på... På sånn justerbar man har inni bilen tenker jeg på Det er den slangen ja.. Skal du skifte til manuell trykkjustering tar du bare bort den ventilen (lar kablene sitte på) og erstatter den med en mekanisk.. Desto mere du struper inn den, desto mindre ladetrykk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 27, 2006 ahh.... det jeg tenkte meg. takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 27, 2006 ahh.... det jeg tenkte meg. takker for svar Hmmm... Men når jeg tenker meg om så er det vel omvendt.. Desto mere du struper inn den lille slangen, desto mere ladetrykk... Godt det er helg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 28, 2006 å... hehe... finne frem øl`ene tror jeg og tenke på dette til uka! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...