#1 Skrevet Januar 27, 2006 hei, skal bytte tannstang på biln min, en jetta II. om jeg bruker de styrestagene som står på nå vil da spissingen bli den samme eller vil vinkelen forandre seg? takker for svar Mvh Vidar Brattbakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 27, 2006 hei, skal bytte tannstang på biln min, en jetta II.om jeg bruker de styrestagene som står på nå vil da spissingen bli den samme eller vil vinkelen forandre seg? takker for svar Mvh Vidar Brattbakk Tja ikke så mye akkurat.. Men det sikreste er jo å ta en kontroll etterpå... Jeg skiftet endeledd på audien min i høst.. Tok et laservater og festet til navet som lyste på veggen 2 meter fram.. Når jeg skulle stille den inn igjen stilte jeg den bare til merket jeg hadde i veggen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 27, 2006 Vil ALLTID bli litt feil etter skifte av deler som har med forstillinga å gjøre så sant disse kan justeres. Derimot er det jo lagt inn toleranser på hjulstillingsvinklene, men man veit jo aldri hvor riktig alt var i utgangspunktet eller hvor langt unna de rette målene en havner etter rep. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...