Resette "OEL" i display audi A4?

Anbefalte innlegg

Hvordan resettes dette? Må det vagcom til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan resettes dette? Må det vagcom til?

Tråd

 

Står noe her... mulig noe av dette funker :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte på om det var mulig å gjøre uten vagcom da jeg ikke har det.. Er det ikke noe med tenning av/på med de knappene til km-teller og klokke osv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri prøvd det der, men får du det ikke til så kan sikkert Emil eller jeg fikse det om du har tid å lyst til å komme nedom Hamax en dag. Ble bremsene ok forresten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri prøvd det der, men får du det ikke til så kan sikkert Emil eller jeg fikse det om du har tid å lyst til å komme nedom Hamax en dag. Ble bremsene ok forresten?

 

 

Oki.. Kan prøve litt i morra.. Har tilgang på vagcom her på hadeland, men hvis ikke så kan jeg jo ta turen til hønefoss en dag om jeg får tid da.. Kjører firmabil på jobb, så blir vel dårlig med tid kanskje siden jeg jobber fra 7 til halv 4...

 

Bremsene ble harde etter jeg skrudde de inn og ut til jeg akkurat fikk på calipperen som du sa.. Luftet alle 4 med slange så virker bra nå.. Men det har det gjort før også da etter lufting.. Bare spørs hvor lenge det holder seg nå.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte på om det var mulig å gjøre uten vagcom da jeg ikke har det.. Er det ikke noe med tenning av/på med de knappene til km-teller og klokke osv?

 

I bruksannvisningen til min bil står det hvordan det nulles ut,på side 82. ;)

 

bgfgbdfbfdg.jpg

 

Funker som f... på min. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I bruksannvisningen til min bil står det hvordan det nulles ut,på side 82. ;)

 

[]

 

Da har vi nok litt forskjellig bok.. Men skal lese litt i morra og prøve det med tenning osv... Hvis ikke er ikke vagcom langt unna heldigvis.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har vi nok litt forskjellig bok.. Men skal lese litt i morra og prøve det med tenning osv... Hvis ikke er ikke vagcom langt unna heldigvis.. :)

 

 

Hehe,ok.Heldig som har VAGcom innen brukbar rekkevidde du da. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å høre. Blir spennende å se om det holder nå da.

 

Veit ikke om dette er likt på vag-com som på apparatet på jobben, men i så fall gjøres det slik:

 

Tast 17 for instrument. Tast så 10 for tilpasning. Tast så 10 igjen for å velge olje og sett denne så til 15=15000km. Hvis du taster 11 istedenfor 10 til slutt kan du justere anntall km til neste service dvs 30=30000km og taster du 12 til slutt kan du justere antall dager til neste service 36=360 dager.

 

Ta kontakt om du trenger hjelp. Msn eller på 91 63 57 94.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm.. Prøvde så vidt det var i dag.. Holdt inne den knappen samtidig som jeg skrudde på tenninga, men skjedde ikke noe unormalt i displayet til tripptelleren bortsett fra at det ikke stod OEL der, men det går jo bort når jeg trykker inn den knappen for å vise trippteller før den OEL går bort etter et minutt eller noe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med "IN 2"? *plystre* ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med "IN 2"? *plystre* ;)

 

 

Den hadde jeg en stund også.. Den måtte resettes med vag-com iallefall...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.