#1 Skrevet Januar 27, 2006 Lurte på om det er noen drevne felgsynsere her ute som kunne fortalt hvilket merke/ hvilken produsent disse felgene kommer fra... (Mangler nemlig en felg - så trenger og finne ut om det er mulig og få tak i lenger..) Står Alu Design og Made in Germany i tillegg på baksiden.. Venter i spenning... (første gang jeg skal ha med bilder inn her så vi for se hvor de havner... ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 27, 2006 Kan det være noe dezent av noe slag kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 27, 2006 jeg tror det er Dezent Cup jeg..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 27, 2006 Skal vi se ... peanuts og legge ved bilder da .. Jeg har dessverre ikke peiling ... synes jeg har sett en del som ligner men.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 27, 2006 En slik en fra Eiker Motorshop? Er eventuelt en Dezent Cup felg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 27, 2006 Følgende treff : http://www.altavista.com/image/results?itag=ody&q=dezent+cup&kgs=1&kls=0 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 27, 2006 vel, vel...ser man det !! Det var ett særdeles raskt oppklart mysterium... Takker for kjappe svar - hjertlig .. (Ikke verdens gromeste felger, men breie det er de.. ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 27, 2006 Men den felgen du har er jo 9x17.. Finner ikke større enn 8x17 på dezent cup... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 27, 2006 en saga av felgistene på medlemsforumet. The saga continues.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 28, 2006 Men den felgen du har er jo 9x17.. Finner ikke større enn 8x17 på dezent cup... Jeg har akkurat like i kjelleren i 18" Lurer også litt på hva det er. Lurer på om det ikke er en eller annen speedline-felg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 28, 2006 hmmmm.... ikke lett å bli klok på dette For prøve noen flere søk (tilbake på nett etter hidden-krasj inatt, bare sånn for sikkerhetskyld.. ) Takker for de innspill som har kommet så langt Skulle det være andre med tips og meninger så fyr løs... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 28, 2006 Men den felgen du har er jo 9x17.. Finner ikke større enn 8x17 på dezent cup... fåes 9" brede i 16" i vert fall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 28, 2006 Kan det være Enzo Cup? Jeg har de i 8x17". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 29, 2006 Hmm.. de der så da jammen farlig like ut ... (la med ny runde av mine for en close og fersk sammenligning..) Tror sannelig du er inne på noe Mr. Lydersen Får sjekke litt mer rundt merke Enzo.. Igjen.. takker for alle innspill... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...