#1 Skrevet Januar 27, 2006 Hva er egentlig forskjellen her? Ser A8 felgene blir kalt rs8... Noen som har noen gode bilder som viser dette...? Fant ikke noe her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2006 Hva er egentlig forskjellen her? Ser A8 felgene blir kalt rs8... Noen som har noen gode bilder som viser dette...? Fant ikke noe her... Ingen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 28, 2006 Tror A8 felgen og RS8 felgen er den samme, bare forskjellige leverandører som bruker forskjellige navn på dem.... kanskje fordi de andre Audi felgene heter RS4 og RS6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30, 2006 Hvis det er forskjellen på A8 og S8 felg du mener (har bare sett eiker kalle det RS8), har jeg forstått det slik at S8-felgen er sort på siden av eikene, mens en A8-felg er alu-farget der også. A8-felg S8-felg Om dette virkelig forskjellen skal jeg ikke ta meg gift på, så ikke skyt meg i leggen om jeg tar feil.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2006 Er ikke det akkurat samma felgen? Trodde "vanlig" A8 felg også var med sorte sider: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 31, 2006 Hvis det er forskjellen på A8 og S8 felg du mener (har bare sett eiker kalle det RS8), har jeg forstått det slik at S8-felgen er sort på siden av eikene, mens en A8-felg er alu-farget der også. Har snust litt rundt og det ser ut til at du har rett. S8 sort på sidene,A8 alu-farget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 2, 2006 jeg hadde A8 felger på gamle bilen min, de var sorte på sidene.(merk A8) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 2, 2006 S8 har ikke kommet på markedet. Den er vel under produksjon på våren. Så det har kun vært A8 felg å få på markedet. (Jeg tenker på originale felger fra VAG). Har sett dem i sort innvending, om det fins alu.fargede er nok mulig. Audi har mange varianter av felger om man ser på delefilmen. Og her har du S8 felgene: http://www.audi.de/audi/de/de2/neuwagen/a8/s8_limousine.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...