#1 Skrevet Januar 28, 2006 kunne tenkt meg å få disse felgene i størrelse 18, ca 40 mm senk, og sotete ruter. og sotete lykter fremme og bak. har planer om dette til sommeren så jeg lurer litt på hvordan det kan bli:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2006 Noe sånt? [ATTACH]32589[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 28, 2006 Konge!!! Men prøv med disse da, de fremhever bilen mer: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 28, 2006 Med svarte felger. [ATTACH]32591[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 28, 2006 sånne blinkers du kunne tenkt deg ? har nemlig noen liggende .... Pettersson 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 28, 2006 Noe sånt?[ATTACH]32589[/ATTACH] dette likte jeg:) så jo meget bra syns jeg, men jeg må nok vurdere justerbart for å få den så langt ned:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 28, 2006 sånne blinkers du kunne tenkt deg ?har nemlig noen liggende .... Pettersson Takk for tilbudet, men jeg regner med at det blir handlet inn sotete angeleyes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 28, 2006 sånne? ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 28, 2006 jepp:) men først blir det felger og senk.. er det dine lykter? er du førnøyd med de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 28, 2006 sånne? ... så på profilen din, de baklyktene dine er de de du får kjøpt ferdigsotede, eller er de hjemmesota? de så så veldig mørke ut. bilen din ser bra ut, oppgraderte stemmen min til 10 jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 28, 2006 så på profilen din, de baklyktene dine er de de du får kjøpt ferdigsotede, eller er de hjemmesota? de så så veldig mørke ut. bilen din ser bra ut, oppgraderte stemmen min til 10 jeg.. Du kan jo lese litt her Tommy: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=38075 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 28, 2006 Du kan jo lese litt her Tommy: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=38075 takker, fikk svar dær ja. så på profilen din og, blir bra når du får utført modsene på bilen din du og, går bare å gleder meg til å få sommerhjula på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 2, 2006 jeg lekte litt til jeg tommy. ble ikke så bra, men lakkere den helt ned og mørkere ruter så har du smekker bil.. synes nå jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 2, 2006 jeg lekte litt til jeg tommy. ble ikke så bra, men lakkere den helt ned og mørkere ruter så har du smekker bil.. synes nå jeg Sote resten av rutene også så blir det skikkelig clean Og lakkering helt ned gjør utrolig mye med en Passat. Trenger jo ikke koste stort heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 2, 2006 jeg lekte litt til jeg tommy. ble ikke så bra, men lakkere den helt ned og mørkere ruter så har du smekker bil.. synes nå jeg ble bra det:) hadde tenkt meg ganske mørke ruter, blir nok bare frem til b- stolpen siden det er lite sannsynlig at jeg kommer gjennom noen kontroll med så mørke ruter fremme. lakking har jeg tenkt på, men første prioritet er senk og felger. hvor mye betalte du da du fikk lakket gamlebilen din helt ned? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 2, 2006 ble bra det:) hadde tenkt meg ganske mørke ruter, blir nok bare frem til b- stolpen siden det er lite sannsynlig at jeg kommer gjennom noen kontroll med så mørke ruter fremme. lakking har jeg tenkt på, men første prioritet er senk og felger. hvor mye betalte du da du fikk lakket gamlebilen din helt ned? jeg betalte vel rundt 2000 kroner for å lakke alt på side dørene pluss en den lista jeg hadde foran... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 2, 2006 Har du som laga tråden hørt på pris på de felgene i 18" ? Vurderer de samme selv til min S3. Originale BBS blir litt i dyreste laget tror jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 2, 2006 Har du som laga tråden hørt på pris på de felgene i 18" ? Vurderer de samme selv til min S3. Originale BBS blir litt i dyreste laget tror jeg.. sharif har/hadde disse til 9500, da var det både felger og dekk, dim på dekka var 225/40-18. annonsen står inne på sharif sin side, under supertilbud, og kromfelger. denne annonsen har stått dær ganske lenge. jeg har tenkt å dra dit å høre om han har de fremdeles. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 2, 2006 Hvis du får den til å se slik ut(men med sota ruter helt frem) så har du en kongebil: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 2, 2006 okey, da legger vi til med soting helt fram 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 2, 2006 sharif har/hadde disse til 9500, da var det både felger og dekk, dim på dekka var 225/40-18. annonsen står inne på sharif sin side, under supertilbud, og kromfelger. denne annonsen har stått dær ganske lenge. jeg har tenkt å dra dit å høre om han har de fremdeles. tommy hør om han skaffer disse i 19" jeg lover deg at du blir ikke skuffet da... tro meg... det var natt og dag iforhold på min passat... visst jeg får legge inn noen bilder så ser du selv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 3, 2006 tommy hør om han skaffer disse i 19" jeg lover deg at du blir ikke skuffet da... tro meg... det var natt og dag iforhold på min passat... visst jeg får legge inn noen bilder så ser du selv... mener på at han skaffet de i 19" til rundt om 12000kr, jeg er inne på tanken, vi får se hva det blir til i mars, april:) det var stor forskjell fra 18 til 19 på din ja, dette må vurderes:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 3, 2006 sorry for ikke å ha svart deg. kjempe fornøyd med lyktene, litt justeringer trengs, men det fikser du. anbefaler deg å handle dem fra tyskland, sparer fort 1000,- . baklyktene er nok trolig hjemme sota i tyskland, men resultatet er veldig bra. når det gjelder felg valget ditt, hadde jeg nok påkostet meg 20" . vaffal viss du skal ha med kant, da jeg hadde 19" først med kant. dette ser smått ut på avstand. (synes nå jeg da) men husk at valget er ditt da, og felgene er RÅE som fy de. likte de best med sort senter jeg da... lykke til..... mvh Pettersson 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 11, 2006 [ATTACH]32589[/ATTACH] bilde av bilen noen som kan bruke photoshop med disse felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 11, 2006 Ikke det beste men... [ATTACH]35272[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...