Vestfold: Forslag til treff i Vestfold sommeren 06!

Anbefalte innlegg

Sier det med en gang: HOLD DENNE TRÅDEN SERIØS! (f eks; bør ikke nevne steder som burde vært asfaltert slik at vi kunne hatt treff osv som det ble nevn på møtet)

 

På møtet nevnte vi dette:

 

At jeg har kontakter med et kor som sikkert står for kiosk og mat salg.

Disse stedene var noen av de som ble nevnt som arrangements plasser:

 

Komplett hidden sin parkering er nevnt, men tvilsomt med tanke på at det er jobbing 24-7.

 

OBS Fokserød i Sandefjord- stor parkering. Rett ved E-18. Tilgang til de fleste fasiliteter. Toaletter (avtale med Shell på forhånd) Bensin/snacks.

 

Jarlsberg flyplass hvor det har vært før. Må evnt sjekkes opp. Kjartan/Mathias sjekker (?)

 

Biltilsynet på Ås i Tønsberg, God plass og nærme E-18.

 

Dere må gjerne sjekke litt rundt hva vi kan få til når det gjelder plasser, men ikke gjør noen AVTALER noe sted og dere må si ifra når dere er "på saken" slik at ikke flere medlemmer spør på samme sted (ustrukturert).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å prøve å få bruke den gamle oppstillingsplassen for bastø fergene i Horten?

Stor plass og ikke så langt fra sentrum så vi kanskje kan få litt besøk av nyskjerrige. Mange som går tur rundt der pga gjestehavna og sånt. Lett å finne fram er det å :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God idè!

Sentralt og fint, og som du sier så er det jo stort sett kort vei til det meste...også for de fra andre sia som er hjertelig velkomen til å delta på vårt treff.

Sjekk opp det du kan om den plassen og hva det evt. vil koste å være der en lørdag/søndag. Der er det mange muligheter tilå få til rabatter på mat o.l Der kan det bare bli en ren utstilling da og ikke noe kjøring, men det er jo det som er det viktigste. Må jo prøve å få Møller til å stille med noe stæsj også da!

 

Så kom igjen med flere forslag folkens....her er det bare å skrive i vei!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Robert sier..kom med forslag...

Jeg er litt keen på OBS jeg...

Skal få snakka med dem pga det syntes jeg er den hittils smarteste plasseringen. I forhold til E-18 osv...

 

Så kan vi diskutere dette på neste møte...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å prøve å få bruke den gamle oppstillingsplassen for bastø fergene i Horten?

Stor plass og ikke så langt fra sentrum så vi kanskje kan få litt besøk av nyskjerrige. Mange som går tur rundt der pga gjestehavna og sånt. Lett å finne fram er det å :)

 

Der er det jo vanvittig mye måker da..folk må jo løpe rundt med bøtta for å fjerne skit;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he det løser vi sånn :angrygun:

 

Neida fra spøk til alvor. Det er bra dere kommer med innspill. Trodde ikke det var så ille der jeg, men det er et godt poeng. Det er til nå kommet opp kun 2 forslag. Tydligvis flere som er like "flinke" som meg til å komme opp med ideèr til dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der er det jo vanvittig mye måker da..folk må jo løpe rundt med bøtta for å fjerne skit;)

 

Der er du innpå noe jeg ikke hadde tenkt på : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Robert sier..kom med forslag...

Jeg er litt keen på OBS jeg...

Skal få snakka med dem pga det syntes jeg er den hittils smarteste plasseringen. I forhold til E-18 osv...

 

Så kan vi diskutere dette på neste møte...

 

 

God ide : ja : Genial plassering.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjenner han som driver E-18 Motorsenter. Det ligger like nærme E-18 som OBS gjør.

 

De har jo hele området der nå. Å der snakker vi stoooor plass.

 

Der kan vi sikkert få ordnet noe med butikken der også hvis det skulle være ønskelig.

 

Det ligger også et verksted og en lakkerer der.

 

De kan sikkert også være til stede hvis det skulle være ønskelig.

 

Det som også er pluss her er jo at Kapler ligger rett over veien. Så da er det mulighet for å vaske bilen før utstilling for dem som har kjørt et stykke.

 

 

Jeg syns dette er det beste forslaget ihvertfall.: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forslaget til Kjartan må vell være det beste til nå :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle dere fått mye biler og bra med publikum rundt dette, kunne dere lagt det til den helgen i sommer når det er bil-messe i Badeparken i Sandefjord! Kunne blitt konge det: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.