Anbefalte innlegg

Vurderer å skaffe meg justerbart senkesett til min audi a4 1997 mod. sedan. Noen forslag? Sleng gjerne med adresse eller nettside adresse der det går an å få tak i det også!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ca pris hadde du tenkt deg da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ca pris hadde du tenkt deg da?

Vet ikke hva disse senkesettene ligger på, men jeg tror jeg lander på en sum rundt 7-8000...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har FK silverline X fra vwcarconsult på min A4 sedan og det funker ypperlig til mitt bruk iallefall... Anbefales! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Stig,

Har du hørt med Norsk Bildelsenter? De har K&W justerbart senkesett til bilen din.. Har det på min A4, og er digg å kjøre med.. Bilen blir ikke så stubbete, som mange andre senkesett gjør, samt at de kan slite veldig på hjuloppheng, foringer osv..

Jeg ville gått for K&W...: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer å skaffe meg justerbart senkesett til min audi a4 1997 mod. sedan. Noen forslag? Sleng gjerne med adresse eller nettside adresse der det går an å få tak i det også!:)

Mekonomen forhandler Cobra:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Stig,

Har du hørt med Norsk Bildelsenter? De har K&W justerbart senkesett til bilen din.. Har det på min A4, og er digg å kjøre med.. Bilen blir ikke så stubbete, som mange andre senkesett gjør, samt at de kan slite veldig på hjuloppheng, foringer osv..

Jeg ville gått for K&W...: rock :

hva mener du med stubbete egentlig?? jeg har KW på min A4 og min er veldig "hard" på en måte..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva mener du med stubbete egentlig?? jeg har KW på min A4 og min er veldig "hard" på en måte..

Stubbete betyr egentlig spretten/ustabil.. Hadde/skal ha Variant2/3 på A4'n, og med Variant2 har du mulighet for å justere inn-dempingen på støtdemperen... ( Variant3 inn og ut fjæring) Altså slår det ikke sånn i bilen når du kjører over dumper eller hull...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har variant to på min og etter endel prøving og justering begynner jeg og finne det perfekte oppsettet. har en hardhet skrue i selve støtdemper-"bolten", sikkert den du sier justerer inn-dempingen. men må jo plukke ned støtdemper for hver gang jeg skal justere.. litt upraktisk akkurat det der. men ellers er KW å anbefale:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har KW2 nå og har hatt et KW2 sett før også. Knallfornøyd med de, jeg kommer ikke til å kjøpe noe annet. Koster noen kroner, men så er de også regnet for å være de beste. Og så er de selvsagt rustfrie. Bare å spyle av så er de som nye etter er kald vinter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt 8-10 KW-sett opp gjennom årene, og er knallfornøyd!

Var i sin tid noe trøbbel med leveringstid på reservedeler hvis noe skulle skje, dette er blitt ganske bra nå etter hva jeg vet..

Nå blir alle sett levert i rustfritt også, og det er rimelig heftig:)

(Kjøper man gjennom norsk forhandler får man også 2 års garanti.)

Variant 1 holder som regel for meg, skal du kjøre mye på bane o.l ville jeg gått for variant 3, det er for min del helt værst! :)

Snakkas..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Inne hvilket høydeområde får man senket med Fk silverline X? og med KW justerbart?

Og hva er til å anbefale egentlig...

Ganske ustø på detta : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Inne hvilket høydeområde får man senket med Fk silverline X? og med KW justerbart?

Og hva er til å anbefale egentlig...

Ganske ustø på detta : bh :

Lurer også på dette. Trenger senkesett til bilen min.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Koni på min og er godt fornøyd. Kjøpte via Rodin. Klubben har avtale og får 25% rabatt. Jeg måtte ut med ca 9000 ferdig levert på døra allerede dagen etter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.