#1 Skrevet Januar 28, 2006 Vurderer å skaffe meg justerbart senkesett til min audi a4 1997 mod. sedan. Noen forslag? Sleng gjerne med adresse eller nettside adresse der det går an å få tak i det også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2006 ca pris hadde du tenkt deg da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 28, 2006 ca pris hadde du tenkt deg da? Vet ikke hva disse senkesettene ligger på, men jeg tror jeg lander på en sum rundt 7-8000... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 28, 2006 ok... supersport fåt man for ca 5000,- på http://www.eyecandyracing.no kw og fk får du på http://www.vwcarconsult.no mye snax her og: http://motors.search.ebay.de/audi-a4_Komplett-Gewindefahrwerke_W0QQcatrefZC12QQfrtsZ0QQfsooZ1QQfsopZ1QQsacatZ44150 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 28, 2006 Har FK silverline X fra vwcarconsult på min A4 sedan og det funker ypperlig til mitt bruk iallefall... Anbefales! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 28, 2006 Hei Stig, Har du hørt med Norsk Bildelsenter? De har K&W justerbart senkesett til bilen din.. Har det på min A4, og er digg å kjøre med.. Bilen blir ikke så stubbete, som mange andre senkesett gjør, samt at de kan slite veldig på hjuloppheng, foringer osv.. Jeg ville gått for K&W... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 26, 2006 Vurderer å skaffe meg justerbart senkesett til min audi a4 1997 mod. sedan. Noen forslag? Sleng gjerne med adresse eller nettside adresse der det går an å få tak i det også! Mekonomen forhandler Cobra:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 26, 2006 Hei Stig, Har du hørt med Norsk Bildelsenter? De har K&W justerbart senkesett til bilen din.. Har det på min A4, og er digg å kjøre med.. Bilen blir ikke så stubbete, som mange andre senkesett gjør, samt at de kan slite veldig på hjuloppheng, foringer osv.. Jeg ville gått for K&W... hva mener du med stubbete egentlig?? jeg har KW på min A4 og min er veldig "hard" på en måte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 26, 2006 hva mener du med stubbete egentlig?? jeg har KW på min A4 og min er veldig "hard" på en måte.. Stubbete betyr egentlig spretten/ustabil.. Hadde/skal ha Variant2/3 på A4'n, og med Variant2 har du mulighet for å justere inn-dempingen på støtdemperen... ( Variant3 inn og ut fjæring) Altså slår det ikke sånn i bilen når du kjører over dumper eller hull... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 26, 2006 har variant to på min og etter endel prøving og justering begynner jeg og finne det perfekte oppsettet. har en hardhet skrue i selve støtdemper-"bolten", sikkert den du sier justerer inn-dempingen. men må jo plukke ned støtdemper for hver gang jeg skal justere.. litt upraktisk akkurat det der. men ellers er KW å anbefale:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 26, 2006 som regel en del å spare ved å handle på ebay:) som et tips;) KW: http://search.ebay.de/search/search.dll?sofocus=bs&sbrftog=1&catref=C12&from=R10&satitle=audi+a4+kw&sacat=44150%26catref%3DC6&bs=Finden&fsop=1%26fsoo%3D1&coaction=compare&copagenum=1&coentrypage=search&fgtp=&sargn=-1%26saslc%3D3&sadis=200&fpos=Postleitzahl&ga10244=10425&ftrt=1&ftrv=1&saprclo=&saprchi= 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 27, 2006 jeg sparte ca 3000kr på å kjøpe Fk silverline x fra http://www.amp-tuning.de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 27, 2006 Har KW2 nå og har hatt et KW2 sett før også. Knallfornøyd med de, jeg kommer ikke til å kjøpe noe annet. Koster noen kroner, men så er de også regnet for å være de beste. Og så er de selvsagt rustfrie. Bare å spyle av så er de som nye etter er kald vinter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 27, 2006 Har hatt 8-10 KW-sett opp gjennom årene, og er knallfornøyd! Var i sin tid noe trøbbel med leveringstid på reservedeler hvis noe skulle skje, dette er blitt ganske bra nå etter hva jeg vet.. Nå blir alle sett levert i rustfritt også, og det er rimelig heftig:) (Kjøper man gjennom norsk forhandler får man også 2 års garanti.) Variant 1 holder som regel for meg, skal du kjøre mye på bane o.l ville jeg gått for variant 3, det er for min del helt værst! Snakkas.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 6, 2006 Inne hvilket høydeområde får man senket med Fk silverline X? og med KW justerbart? Og hva er til å anbefale egentlig... Ganske ustø på detta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 14, 2006 Inne hvilket høydeområde får man senket med Fk silverline X? og med KW justerbart?Og hva er til å anbefale egentlig... Ganske ustø på detta Lurer også på dette. Trenger senkesett til bilen min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 15, 2006 Jeg har Koni på min og er godt fornøyd. Kjøpte via Rodin. Klubben har avtale og får 25% rabatt. Jeg måtte ut med ca 9000 ferdig levert på døra allerede dagen etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...