#1 Skrevet Januar 28, 2006 Her er mitt bidrag. Skifte av bakre potte på Golf 3: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2006 her skrur jeg på en kompis sin skropel.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 28, 2006 Jeg har heldigvis ikke bilde av megselv når jeg mekker, like greit for da er somregel trynet fullt av olje og dritt.hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 28, 2006 Knut Arne har den beste definisjonen på hvordan jeg ser ut når jeg skrur bil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 28, 2006 Omtrent sånn tenker jeg. Tatt i påsken -05 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 28, 2006 er det eksosanlegget til 198`n Terje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 28, 2006 Her justerer jeg tanken på den nye Einseren til Lars..... Takk Tema for forlengerne:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 28, 2006 er det eksosanlegget til 198`n Terje? Jepp, heile skiten: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 28, 2006 Husker ikke, men det var et eller annet som satt fast som f***. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 28, 2006 Jepp, heile skiten: ja : Hehe.. Du har ikkje et lydklipp tilgjengelig vel? Eller kan du si meg kor du fant eksosen? *me want* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 28, 2006 Hehe.. Du har ikkje et lydklipp tilgjengelig vel? Eller kan du si meg kor du fant eksosen? *me want* Enkelte av oss kan bekrefte at bilen høres godt i Oslo natten... (etter en pubkveld) btw Terje R. når stiller du neste gang i Oslo ? Meg under vask av prosjekt bilen, både innvendig og utvendig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 28, 2006 Litt off topic: Sorry Steinar, ikke no lydklipp. Eksosen er bygget etter metoden (samtale overlang tid mellom meg og min kamerat Olav som hjalp meg å bygge) M: jeg tror vi tar det sånn og slik og rett bak her osv. O: det går aldri verden M: joda, hvis vi bare.... O: blir aldri plass.... M: jammen hvis vi..... O: hmmm tror ikke det går men... M: kan vi ikke.... O: jøss, det kan faktisk gå dette..... ..... og så var det på plass: smil : Tenkte faktisk jeg skulle få med meg neste pubkveld, men det er langt å reise da: bh : On topic: Så exhibisjonistisk som jeg er så fant jeg et bilde fra da jeg var ferdig med påsken i fjor. Når man skrur mens det er lyst og griller og drikker øl når det er mørkt får man faktisk gjort innmari mye: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 29, 2006 Jeg ser omtrent sånn ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 29, 2006 Motoren på s2en ska ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 29, 2006 Var noe som satt no jævli på Corrado'n:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 29, 2006 Når jeg ikke mekker, bor jeg i lakkskapet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 30, 2006 Litt svartere i trynet enn til vanlig, men ikke noe penere av den grunn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 30, 2006 ser som oftest slik ut.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 30, 2006 Når tidligere eier ikke kunne bytte regreim, så ser mekkinga slik ut: (Å kjøpe en bil som virker? Nei det har vi ikke sett) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 30, 2006 Noe alà dette: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 30, 2006 polering av toppdeksel og et støtdemper nødbytte på ferie i gokk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...