Anbefalte innlegg

Noen som har en ekstra garasje plass rundt gjøvik?

 

Holder på å dø av rastløshet når jeg ser alle prosjekt trådene her!

Spesielt når jeg ikke får gjordt en dritt fordi det er 1m snø, 15- ute!!

 

H/Desperat rastløs

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har en ekstra garasje plass rundt gjøvik?

 

Holder på å dø av rastløshet når jeg ser alle prosjekt trådene her!

Spesielt når jeg ikke får gjordt en dritt fordi det er 1m snø, 15- ute!!

 

H/Desperat rastløs

funnet noe neda? er ikke lett og finne noe. eneste jeg vet om er hos skaugerun om du vet hvem det er? men folk sier han er så dyr.: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har en ekstra garasje plass rundt gjøvik?

 

Holder på å dø av rastløshet når jeg ser alle prosjekt trådene her!

Spesielt når jeg ikke får gjordt en dritt fordi det er 1m snø, 15- ute!!

 

H/Desperat rastløs

funnet noe neda? er ikke lett og finne noe. eneste jeg vet om er hos skaugerun om du vet hvem det er? men folk sier han er så dyr.: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikkke funnet noe enda...

 

Aner ikkke hvem det er...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dan Inge: Har du noe mer info om den plassen ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dan Inge: Har du noe mer info om den plassen ?

 

hmmm,altså jeg vet ikke om han har noe ledig,men han kjøpte en del av cellulosen for noen år tilbake. der var det vel en 2-3 værkstedplasser,mener jeg.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får ringe RS Motor på telefon 61 17 88 11 og høre med Skaugerud.

Du kan også høre med Mustad. Mener de har lokaler til leie, men da tror jeg det er snakk om litt store lokaler. (6-7 bilplasser). Husker ikke telefon nummeret men det skal henge et skilt med til leie på bygningen siden av Bilexstra med telefon nummer.

 

Bare noen tips.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen i distriktet som er intr. i å være med å bli med på et "værste" opplegg, hvis man får leid en større plass.. Slik at man kan dele litt på utgiftene ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får ringe RS Motor på telefon 61 17 88 11 og høre med Skaugerud.

Du kan også høre med Mustad. Mener de har lokaler til leie, men da tror jeg det er snakk om litt store lokaler. (6-7 bilplasser). Husker ikke telefon nummeret men det skal henge et skilt med til leie på bygningen siden av Bilexstra med telefon nummer.

 

Bare noen tips.:)

 

er nok bare og høre seg litt rundt om.finner alltids noe:) men det var noe bra tips morten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen i distriktet som er intr. i å være med å bli med på et "værste" opplegg, hvis man får leid en større plass.. Slik at man kan dele litt på utgiftene ?

 

jeg er med på værste ideen din, virker som det den eneste måten. Finns ikke singel plasser...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ettersom jeg veldig liten mulighet for telefonbruk i arbeidstiden, er det fint om noen kunne ringt RSmotor eller Mustad, og forhørt seg litt om priser og avtaler..

 

Det er viktig i alle fall å få til en human avtale, uten altfor store restriksjoner med tanke på "arbeidstid" og varme er et MUST...

 

Jeg er værtfall med på et slikt opplegg, ettersom det ikke er så lett å finne singel-plasser !

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle gjerne slengt meg med på det jeg,men en fattig student som jeg er uten hverken stipend eller jobb:(: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal prøve å få tatt meg en tur til RS til uka, høre om han har noe til oss tre... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan gikk dette, fikk du snakker med RS eller mustad ?

 

: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke hatt bil... så det har ikke blitt noe av, skal prøve å ta meg sammen til uka: dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skaugrud'n hadde ikke noe ledig akkurat nå, ikke som var stort nok i værtfall. 30kvm 1100kr. Han skulle skjekke når det var noe større ledig(sikketr div vinteroplagring) skal prate med'n til uka igjen.

 

Har ikke vert i kontakt med mustad enda...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra, det er litt progress i denne saken !

30kvm blir vel i minste laget hvis vi er fler ja. Får håpe mustad har noe større da =]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mustad var ikke intresert i å leie ut til "bil" arbeid.... : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.