#1 Skrevet Januar 28, 2006 Noen her som kan hjelpe meg med å photo shope disse felgene på min bil?? Bilder av bilen ligger i profilen min:) Håper det er noen som kan ta en kjapp forvandling, bare så jeg kan se hvordan det blir. Blir i såfall 18" 187. ASA DS3 http://www.sharif.no/default.asp?Folder=199&IdShopSupplier=4&IdShopMainDepartment=2 514. RS6 Audi http://www.sharif.no/default.asp?Folder=199&IdShopSupplier=4&IdShopMainDepartment=2&move=last 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2006 kommer ikke noen felger på de linkene der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 29, 2006 Funker når jeg trykker på de???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 29, 2006 det var nå rart, kommer opp en side til Sharit, men ikke noen felger hos meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 29, 2006 Hmmmmmm....merkelig. Men hvis du gidder så er det ASA felger. Står nr. på de over linken... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 29, 2006 Gjort et lite forsøk, bakhjulet ble ikke helt vellykka så jeg kutta det vekk. Samme bildet bare at ene er kutta. Syns det er bedre sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 29, 2006 Takker for hjelpen. Fikk iallefall en liten pekepinn:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 29, 2006 Måtte bare prøve jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 29, 2006 ble litt bedre det ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 29, 2006 For å få felgene til å passe bedre, bruker du Distort! Edit -> Transform -> Distort Alt blir så mye lettere med riktig verktøy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 29, 2006 Dette ble veldig bra!! Hadde du giddi å tatt den andre felgen også??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 29, 2006 For å få felgene til å passe bedre, bruker du Distort! Edit -> Transform -> Distort Alt blir så mye lettere med riktig verktøy takker for tipset, halve jobben er å vite hvilket verktøy man skal bruke ja.. Da prøver jeg meg på neste felg, men var et dårlig bilde av felgen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 29, 2006 jepp... blir ikke så bra når det er lyst inne i felgen... men får litt intrykk hvordan det blir! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 29, 2006 Blei ikke så værst det der heller. Takker for hjelpen her gutter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 30, 2006 hmmm, dette ligner veldig... 19" RS6 30mm senk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...