Dørhåndtak på audi 80cc

Anbefalte innlegg

Er det noen som veit om det er mulig å kode om nøkkellåsen på et dørhåndtak til en annen nøkkel??

: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel ikke akkurat noen kode på en så gammel bil.. men er mulig å bytte låsesylindre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle de småbitene inni sylinderen kan vel kanskje plukkes ut og dermed "kodes" om. Du kunne f.eks hørt med Møller. Si ifra om hvordan det går, for tenningslåsen på min 90Q er ikke lik med resten. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle de småbitene inni sylinderen kan vel kanskje plukkes ut og dermed "kodes" om. Du kunne f.eks hørt med Møller. Si ifra om hvordan det går, for tenningslåsen på min 90Q er ikke lik med resten. :)

 

Tenningslåsen kan ikke bygges om, men alle dørlåser og de fleste baklukelåser til nesten alle biler med utvendig spor kan bygges om.

 

Vi tar 125,- for ombygging av låsesylinder på jobben. Send meg en PM om du trenger hjelp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.