Anbefalte innlegg

er det noen som vet hvor jeg kan få tak i grøftelys til a4en min det er en 96mod med org. fanger. jeg har lyst til å ha noe av det samme som er på de nyere a4ene... noen tips???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er slike runde som er montert nede i fangeren er jeg redd det blir vanskelig. Har vært på jakt etter dette selv og det eneste jeg fant var at man kunne kjøpe runde småe lykter også skjære hull selv i grillen og lage fester selv. Men hvis noen andre vet noe bedre så rop ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter mye om og men, så måtte jeg bestille lykter selv og lage braketter selv. Var litt jobb, men er du tålmodig så går det:) Fikk ikke tak i originale tåkelykter fra Møller. Det gikk for noen år siden, men var ute av produksjon.

 

Her står det litt mer om det...

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=30230

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg hadde a4 kjøpe jeg Hella sett på den lokale VAG butikken.

Kjøpte også orginal bryter til lysene.

(lå klart strømopplegg bak bryeteren.. så det eneste jeg jorde var å strekke opp + kabelen fra hella sette og koble den inn på bryteren)

Dette var for 5 år siden, så det kan være mulig at settet ikke blir solgt lengere

 

Monteringen var gjort på under 1 time! :-)

 

(slik ble lyktene på x bilen min)

Lite bilde, så kan være vanskelig å se.

Skrudde plastikkdekslene opp i støtfanger, da de hadde til tendens å falle av.

a41.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.