Anbefalte innlegg

Driv å ser etter senkesett til bilen min, det er en Audi 80 quattro, sedan, 4cyl 140hk, B4 1994mod.... vet ikke helt hvor mye opplysninger man treng for å kjøpe riktig sett jeg, hehe...

 

har ikke så fryktelig peiling på slikt, men kunne tenkt meg ett justerbart sett.... har tenkt litt på:

 

FK justerbart Coiloversett, modell HighSport - Pluss

FK Justerbart Coiloversett, modell Kønigsport

FK Justerbart Coiloversett, Modell Silverline Pluss - rustfritt

 

har vært innom tanken på kw også, men har liksom ikke funnet noen som selger det, hva er forskjellen på variant 1, 2 og 3 da?

 

på moddellen HighSport og Kønigsport så står det ikke noe om rustfritt, noen som har eller har prøvd det, er jo litt kjett om alt ruster fast i løpet av ett år siden det skal gå ann å justere på det????

noen som vet hva som er forskjellen på di 3 fksettene jeg har listet opp?

 

har egentlig ikke tenkt meg utpå bane med bilen, så trenger egentlig ikke ett sett med justeringer i alle rettninger, bare jeg får høyde justering i hvertfall

 

så har noen noe formeninger for hvilkett sett jeg bør gå for?

 

link til vwcarconsult, FK settene: http://www.vwcarconsult.no/catalog/...sort=2a&page=11

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driv å ser etter senkesett til bilen min, det er en Audi 80 quattro, sedan, 4cyl 140hk, B4 1994mod.... vet ikke helt hvor mye opplysninger man treng for å kjøpe riktig sett jeg, hehe...

 

har ikke så fryktelig peiling på slikt, men kunne tenkt meg ett justerbart sett.... har tenkt litt på:

 

FK justerbart Coiloversett, modell HighSport - Pluss

FK Justerbart Coiloversett, modell Kønigsport

FK Justerbart Coiloversett, Modell Silverline Pluss - rustfritt

 

har vært innom tanken på kw også, men har liksom ikke funnet noen som selger det, hva er forskjellen på variant 1, 2 og 3 da?

 

på moddellen HighSport og Kønigsport så står det ikke noe om rustfritt, noen som har eller har prøvd det, er jo litt kjett om alt ruster fast i løpet av ett år siden det skal gå ann å justere på det????

noen som vet hva som er forskjellen på di 3 fksettene jeg har listet opp?

 

har egentlig ikke tenkt meg utpå bane med bilen, så trenger egentlig ikke ett sett med justeringer i alle rettninger, bare jeg får høyde justering i hvertfall

 

så har noen noe formeninger for hvilkett sett jeg bør gå for?

 

link til vwcarconsult, FK settene: http://www.vwcarconsult.no/catalog/...sort=2a&page=11

 

 

Har hatt 2 FK sett på bilene mine.. Begge justerbare.. Første settet jeg hadde var ikke rustfri og kun høyderegulering.. Fungerte bra og ikke noe antydning til rust så lenge jeg hadde det.. Brukte ikke bilen på vinteren..

 

Har det silverline x på audien min nå og det fungerer helt gull.. Ikke noe å si på det til normal kjøring, og grei kjøring på bane.. Det koster også ikke så mye som KW.. Hadde jeg vært deg, og skulle kjøpe FK hadde jeg kjøpt et rustfritt et... Absolutt et bra sett til en ikke altfor dyr penge... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vær oppmerksom på 4-6 ukers leveringstid fra carconsult. Det skal i utgangspunktet ta så lang tid pga at de kjører store samlebestillinger fra FK.

 

Jeg derimot bestilte mitt sett 25/9-05 og har ENDA IKKE fått det. Espen hos carconsult er forøvrig en veldig hyggelig kar å prate med og har lovet meg 100% at det skal komme i månedsskifte nå. Så da får vi se da. Har litt bange anelser jeg men......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg jar kw 2 på min og er kjempe fornøyd med det.

ser at du har jo akkurat samme bilen som meg også.

det har dem som regel inne på nbs.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vær oppmerksom på 4-6 ukers leveringstid fra carconsult. Det skal i utgangspunktet ta så lang tid pga at de kjører store samlebestillinger fra FK.

 

Jeg derimot bestilte mitt sett 25/9-05 og har ENDA IKKE fått det. Espen hos carconsult er forøvrig en veldig hyggelig kar å prate med og har lovet meg 100% at det skal komme i månedsskifte nå. Så da får vi se da. Har litt bange anelser jeg men......

får du det i postoppkrav da ell? er det det silverline du bestilte? med bare høydejustering?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg jar kw 2 på min og er kjempe fornøyd med det.

ser at du har jo akkurat samme bilen som meg også.

det har dem som regel inne på nbs.

 

hvor mye kostet det da? måtte du ut med en depostitum? og får att det når du sente inn di gamle fjærbeina? variant to er med høydejustering og stivhet? hvor mange instillinger har man på stivheten egentlig da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

se pm du morten
pm tilbake

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Morten,

 

Har du hørt med Norsk Bildelsenter? De er jo hovedimportør for KW i Norge.

De har satt ned prisene på KW-senkesett.

Mener å huske at leveringstiden var ca. en uke: rock :

 

Jeg hadde K&W på den forrige A4`n, og skal ha det på den nye.. Har bare ikke kommet så langt ennå..

 

Endre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller så kan du høre med Artracing på gjøvik... http://www.artracing.no

 

Er ikke så langt dit. (så slipper du frakt)

 

Ring for å høre på pris :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

menne er det der rustfritt a?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står 961kg på annonsene, er dette aksel vekten?

Hva må velges?

 

Art racing skriver at vis man har drivaksler so er større enn 42mm, ta kontakt!!

Hvordan vet man om man har det?

 

Jeg ser etter til golf'en da!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.