skifting av toppakning/ pakninger

Anbefalte innlegg

skulle skifte toppakning idag men merka at det pakninga ikkje passa 100%.

på sjølve blokka er det to så "pinner " som stikker opp. pakninga passer i det eine men måtte pressast ned på den andre.

la og merke til at hulla til olje og kjølekanaler ikkje er den samme strørreslsen som blokka og toppen.

legger med bilde.

pakning på blokka

Bilde1029.jpg

blokka

Bilde1031.jpg

som dere ser så er det to små hull til olje og kjølekanaler. er dette normalt ellerhar eg fått feil topppakning????

når man skifter toppakning skal man da ha på paknigslim eller noko lign???

når eg plukka motoren i fra kvarandre så var det topppakning i stål og bunnpanne pakning i stål. er dette 1.gangs bruk eller kan man bruke dette fleireganger?? den gamle pakninga var litt "defekt" men bunnpanne pakninga ser ganske heil ut.

kan og nevne at eg kjøpte pakningsettet der eg hadde toppen til planering.

motoren er ein 2l 9A motor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fekk og med denne pakningen men finner ikkje ut kor den skal vera

Bilde1043.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den siste der skal iallefall ligge mellom eksosmanifold og eksosanlegg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå har ikke jeg sånn enormt av erfaring, men bytta topp pakning på min her om dagen 1.8 det da, men ser ca. helt lik ut med olje og kjøle kanaler, på den topppakningen jeg plukka av så var det og sånne små hull i pakningen og større i blokka og toppen. Samme var det på den nye jeg satte på, så går utifra det skal være slik :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rart du fikk papirpakning til toppen, trodde de gikk andre veien, jeg! (fra papir til metall, mener jeg..) Jeg fikk i hvertfall 'oppgradert' RS2-pakning til S4'n min, og den var i metall..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.