Bergen: TRÆFF på førstkommende Tirsdag!

Anbefalte innlegg

Da er det treff igjen! Stiller på Arenum klokken 1900 til fæst. Og håper folk stiller hvis dem kan!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det treff igjen! Stiller på Arenum klokken 1900 til fæst. Og håper folk stiller hvis dem kan!

 

TThomaz

Skal prøve og ta turen om jeg ikke er hjemme og spiser bursdagskake: smil : ( ja jeg har bursdag ) :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne gangen bør jeg komme jah, har jo skiftet olje og ladet opp batteriet på gamlebilen så... siste sjanse til å se den med skilter på kanskje :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg dukker opp jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve og ta turen om jeg ikke er hjemme og spiser bursdagskake: smil : ( ja jeg har bursdag ) :D

Grattis med dagen!!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rekker ikke komme denne gang!

Lars: Grattis med dagen : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal ikke danne Bergen lokallag tippelag og, slik at NÅR vi vinner kan vi kjøpe klubbhus! hehe, har enda ikke fått følelsen igjen i tærne etter stått ute og kost meg på arenum...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruke pengene på å leie/kjøpe oss et svært lagerhus vel? : smil : Og lage vwacn-værste!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er lett med på å kjøpe noe. Med kafferom og skruplass. Gi gjerne en lyd hvis noen vet om et lokale til salgs. Snakket med banken for noen dager siden om akkurat dette, og det lar seg gjøre. Er litt lei av å bli tjent penger på i Osveien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nåvel paul, koster nå litt om vi snakker noe som skal romme alle medlemme i klubben, derfor jeg nevnte tipping;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rekker ikke komme denne gang!

Lars: Grattis med dagen : smil :

 

Takk for alle gratulasjoner: flau : :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er lett med på å kjøpe noe. Med kafferom og skruplass. Gi gjerne en lyd hvis noen vet om et lokale til salgs. Snakket med banken for noen dager siden om akkurat dette, og det lar seg gjøre. Er litt lei av å bli tjent penger på i Osveien.

 

var oppe i verkstedet deres en gang.. ikke så ille det da?! jobbet sammen med ørjan før, han viste meg corradoen..hehe..

 

hva betaler dere per pers der oppe da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var oppe i verkstedet deres en gang.. ikke så ille det da?! jobbet sammen med ørjan før, han viste meg corradoen..hehe..

 

hva betaler dere per pers der oppe da?

 

 

Før ja....

3 dager siden...

Hvordan liker du ex firmabilen min da..?

Pent brukt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi betaler 5000 totalt for 150 kvm, inkl strøm. Men leiekontrakten går ut 1 november. Har ikke lyst å fortsette å leie der hvis de ikke fikser varmen, som ikke er tilstede for øyeblikket, så vi får se hva som skjer. Skal i møte med huseier på mandag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Før ja....

3 dager siden...

Hvordan liker du ex firmabilen min da..?

Pent brukt ;)

 

lukter litt drit i den etter all langdistanse kjøringen til og fra arna.. hehe.. litt bulkete er den jo og, så mangler den ett speil, men ellers er bilen grei! utrolig hva du har utrettet på en halv år! hehe: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.