Hva er dette og hvorfor "knepper" det??

Anbefalte innlegg

Sikkert voldsomt opplagt for noen hva kontakten inne i firkanten er.. hvis du ser firkanten. : flau : Men jeg vet ikke hva det er. Det kommer hurtige "knepp" fra den som høres godt + at jeg kjenner det godt som vibrasjoner når jeg tar på den.. Skal det være sånn eller er denne også defekt? bilen er Audi 100 2,8.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det meningen at det skal være et bilde her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det meningen at det skal være et bilde her?

Godt observert : dum : kommer her..

motor2.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt dårlig bilde, men eg er ganske sikker på at det er ventilen til tankutlufting.

Den lager en klikkelyd som er ganske godt hørbar, men det skal være slik,så det er ikkje noe å bry seg med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt dårlig bilde, men eg er ganske sikker på at det er ventilen til tankutlufting.

Den lager en klikkelyd som er ganske godt hørbar, men det skal være slik,så det er ikkje noe å bry seg med.

Bildet ble litt dårlig ja, tok en kjapp forstørring i Paint. Håpet det ikke var noe skummelt da det ikke var noen "stygg" lyd. Var bare det at jeg merket det så godt når jeg satte fingeren på den. Akkurat som svake el-impulser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.